Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عید فطر؛ عید بندگی است؛

پیام تبریک شهردار ابرکوه به مناسبت عید سعید فطر


حاتمی شهردار ابرکوه طی پیامی، عید سعید فطر؛ عید بندگی را به همشهریان خود تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه متن کامل پیام تبریک حسین حاتمی شهردار ابرکوه بدین شرح است:


بار ديگر در پايان خوان بهاري عبوديت و حلول بزرگترين عيد مسلمانان ، خدا را شاکريم که فرصت يافتيم به پاس برکات و نعمات سي روز عبادت و تقوا و روزه داري در ماه صيام، عيد سعيد فطر را به شهروندان مومن و خدا جوي ديار تاريخي و ولايتمدارمان تبريک بگوييم.


و خداي مهربان را اينگونه مي خوانيم که بار الها به درگاهت توبه و بازگشت می‌کنیم، در این روز که آن را روز عید و جشن و شادی مؤمنان قرار دادی و برای پیروان دینت، روز گردهمایی و همیاری نمودی.


در این عید فطر، خدا را می‌خوانیم تا به همه کسانی که به انحاء مختلف در خدمت به این نظام اسلامی می‌کوشند تا پرچم توحید و عدالت را جهان گستر کنند، توفیق خدمت خالصانه و صادقانه دهد.


همچنين خداوند متعال را می‌خوانیم، همه مردم ایران را، همدل و یکصدا در کنار همدیگر در کمال صحت نگه دارد، دلهای آنان را نسبت به هم خاشع و مهربان گرداند و تک تک مردم ایران را از هر رنگ و ‌نژاد مصداق تام و تمام رحماء بینهم قرار دهد.


در پايان باز عید بندگی را به همه مردم شریف ایران و خصوصا همشهریان عزیز، تبریک و شادباش عرض می‌کنیم؛ باشد که در نماز عید، این میعاد‌گاه عظیم مؤمنان، شاهد جلوه‌های عطوفت و مهربانی مسلمانان نسبت به هم بیش از پیش باشيم.

 

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد