Asset Publisher Asset Publisher

Return to Full Page

۵۰ درصد کارگران یزد برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند

۵۰ درصد کارگران یزد برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند



به گزارش سرو ابرکوه، دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد، از تمدید مهلت مراجعه کارگران برای ثبت نام خبر داد و افزود: در برخی شهرستان ها بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد کارگران مشمول طرح ثبت نام نموده اند.

مراد علی میر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است را متولی اجرای واگذاری سهام عدالت کارگران ذکر کرد و خاطر نشان کرد: کارگران فصلی و ساختمانی که سال گذشته پیش ثبت نام کرده بودند از هم اینک تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت دارند برای تکمیل فرم به منظور صدور برگ سهام مراجعه کنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه در اجرای این طرح هیچ گونه ثبت نام جدیدی وجود ندارد، تعداد افراد مشمول این طرح را حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار اعلام کرد.

وی ارزش اسمی هر برگ سهام را یک میلیون تومان و ارزش واقعی آن را ۵/۳ میلیون تومان بیان کرد و گفت: شرط دریافت سهام عدالت، عضویت در تعاونی های سهام عدالت است و افرادی که فرم پیش ثبت نام را پر نکرده اند، سهام به آنها تعلق نمی گیرد.

میر گفت: در راستای اجرای طرح واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی، فرم‌های اطلاعات خانوار برای درج مشخصات از سوی شرکت های تعاونی سهام عدالت تحویل کارگران می شود و آنها پس از تکمیل، ثبت مشخصات و امضا، تحویل شرکت های مورد نظر داده و با تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد ارجاع می شود.

تاکنون حدود ۵۵ درصد جمعیت یک میلیون و ۷۰ هزار نفری استان یزد، معادل ۶۰۰ هزار نفر، برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

منبع: روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد