Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیر کانون جوانان هلال احمر مهردشت ابرکوه:

ارتقاء سطح آگاهی مردم، یکی از اهداف آموزش فوریت های پزشکی است+تصویر


عشقی گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی فوریت های پزشکی ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص امدادرسانی و آشنایی با کمک های اولیه برای رسیدگی به مصدومان تصادفات، حوادث و بلایای طبیعی می باشد.

جواد عشقی دبیر کانون جوانان هلال احمر مهردشت ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه  بیان داشت: امروزه روند فزاينده مرگ و مير ناشي از بيماري هاي قلبي و عروقي و سوانح رانندگي، فراواني حوادث و بلاياي غير مترقبه توجه جدي به خدمات رساني اورژانس را طلب مي كند.

عشقی گفت: يكي از اساسي ترين نيازهاي نظام سلامت جامعه تربيت افرادي با توانايي ها و صلاحيت هاي علمي و عملي ويژه مي باشد تا با آمادگي كامل در حساس ترين لحظات به ياري دردمندان بشتابند.

وی تصریح کرد: وظیفه سیستم فوریتهای پزشکی 115 رسیدن بر بالین بیمار در کوتاهترین زمان ممکن و ارائه خدمات درمانی و انتقال به مراکز درمانی می باشد

دبیر کانون جوانان هلال احمر مهردشت در رابطه با اهداف برگزاری دوره آموزش فوریت های پزشکی در این شهر اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی عمومی فوریت های پزشکی، با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص امدادرسانی و آشنایی با کمک های اولیه برای رسیدگی به مصدومان تصادفات، حوادث و بلایای طبیعی صورت می گیرد.

عشقی خاطر نشان کرد: در راستای همین اهداف کانون جوانان هلال احمر مهردشت اقدام به برگزاری دوره های آموزش فوریت های پزشکی کرد. این کلاس های آموزشی برای اولین بار در شهر مهردشت ابرکوه، در دوره زمانی یک ماهه به صورت هفته ای یک مرتبه برگزار گردید.

وی گفت: این دوره ها با شرکت بیش از 100 نفر متقاضی از ابرکوه، بخش مرکزی و مهردشت و با حضور اساتید مجرب از انجمن فوریت های پزشکی استان برگزار شد.

2.

.

3.

.

8

.

.

4.

.

5.

.

6.

.

7.

.

9.

.

10




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد