Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابركوه:

قاچاق مواد مخدر بعضا با مسائل كلان اقتصادي گره خورده


فرماندار ابركوه در كمپين رسانه اي مبارزه با شيشه گفت: گاهي اوقات قاچاق مواد مخدر با مسائل كلان اقتصادي گرده خورده است و با هم ديده مي شود.

به گزارش سرو ابرکوه، سيد نبي رسولي فرماندار شهرستان با در رابطه با چگونگي اجراي اين طرح اظهار داشت: پس از استان هاي آذربايجان،‌ گلستان و تهران،‌ استان يزد چهارمين استان مي باشد كه اقدام به اجراي اين طرح مي كند كه هدف از آن، اطلاع رساني در سطح وسيع و به صورت ملي در راستاي پيشگيري از مصرف شيشه، از تاريخ 11 دي ماه تا 19 دي ماه به مدت 9 روز مي باشد.


"شيشه" دور نيست.... همين نزديكي هاست
رسولي افزود: مجري اين طرح در شهرستان كه بهزيستي مي باشد با همكاري ديگر دستگاه ها در طي 9 روز اجراي كمپين، با يك بمباران تبليغاتي،‌ آگاه سازي در سطح وسيع انجام داده و مردم را با خطرات و آسيب هايي كه مواد مخدر صنعتي به وي‍ژه شيشه تا كنون بر پيكر خانواده ها وارد كرده است آشنا مي كنند. كمپين اين زنگ خطر را در گوش مردم به صدا در مي آورد كه شيشه دور نيست،‌ بلكه همين نزديكي هاست.


گره خوردن قاچاق مواد با فعاليت هاي كلان  اقتصادي
وي تصريح كرد: گاهي اوقات قاچاق مواد مخدر با مسائل كلان اقتصادي گرده خورده است و با هم ديده مي شود. بسياري از فعالان در عرصه اقتصادي كه در ظاهر به قله هاي رفيع نائل مي آيند وقتي پله هاي ترقي شان بررسي شود، معلوم مي شود كه شغل هاي كاذب باعث چنين درآمدهاي هنگفتي شده است. در اين زمينه افرادي كه فعاليت اقتصادي همراه با قاچاق انجام مي دهند بايد تفكيك شوند.


فرماندار ابركوه در خاتمه راهكارهايي براي هرچه بهتر اجرايي شدن طرح كارزار رسانه اي مبارزه با شيشه در شهرستان ارائه نمود كه اهم آن از اين قرار است:


1-نياز به كار فرهنگي و آموزشي در زمينه شناساندن شيشه و مواد مخدر صنعتي به اقشار آسيب پذير از سوي تمامي دستگاه هاي فرهنگي به وي‍ژه آموزش و پرورش

2- شناسايي پاتوق هاي افراد معتاد در سطح شهرستان

3- حمايت از معتاديني كه مدت هاست مصرف مواد را ترك كرده و اكنون به يك پشتيبان جهت بازسازي زندگي فردي و اجتماعي خود دارند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد