ID : 5805526
گزارش تصویری/

اعتراض و تجمع دانشجویان به سخنان هتاکانه مشاور هاشمی در یزد و فرار آقای مشاور


سخنرانی اخیر غلامعلی رجایی از مشاورین هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد یزد موجب اعتراض دانشجویان این دانشگاه شد که این دانشجویان در واکنش به سخنان وی و گسیل 40 نفر دانشجو نما از شیراز ، با تجمع در باغ دولت آباد (مکان بدرقه وی) اعتراض خود را اعلام کردند که منجر به فرار مشاور آیت الله شده و در نهایت عدم حضور وی در این جلسه شد .

طنین خاتم؛ مشاور آیت الله که  هنوز حضور وی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جمع کارمندان و برخی دانشجویان این دانشگاه و ایراد سخنان هتاکانه و سراسر توهین به مقدسات وی و سکوت برگزار کنندگان مراسم و مسئولان سسیاسی استان در هاله ای از ابهام است ، قرار بود در جمع اصلاح طلبان استان در باغ دولت آباد به ایراد سخن بپردازد که غیرت جوانان و مردم فهیم استان وی را فراری داد .
جالب آن که در سخنرانی هتاکانه  دیروز وی برخی مسئولان سیاسی استان و رئیس دانگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز حضور داشته و تاکنون عکس العملی نشان نداده اند . در بین برگزار کنندگان مراسم باغ دولت آباد محکومان فتنه که برخی از آنها سابقه زندان نیز در پرونده سیاه خود دارند مشاهده شدند که با دقت و وسواس به هدایت و سازماندهی دعوت شدگان می پرداختند . حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و ایراد سخن در این مراسم نیز از برنامه های دیگر مراسم بود که جایگزین سخنران فراری شد . پیش تر مراسمی خودجوش و مردمی برای تجلیل از جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر برگزار شد که هبچ یک از مسئولان ارشد استانداری حضور نیافتند؛ اما در مجلسی که یک هتاک حامی فتنه حضور دارد سنگ تمام گذاشتند . شنیده شده که تعداد حدود 40 نفر از دانشجویان توسط اتوبوس از شیراز برای شرکت در این مراسم گسیل داده شده بودند که با فرار مشاور آقای آیت الله اظهار ناراحتی کردند. پایان بخش این مراسم ناکام صرف شام بود که برای حضار ناکام بهترین بخش مراسم بود .
منبع:یزد رسا



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.