Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد خبر داد

اجرای 225 برنامه در جشنواره زیر سایه خورشید یزد


دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد از اجرای 74 برنامه در شهرستان یزد و 225 برنامه در استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ حجت الاسلام سید ناصرحیدری دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان دارالعباده یزد از 27 تیرماه تا 5 مردادماه مهمان خدام امام رضا(ع) خواهد بود گفت: خادمین حرم ثامن الحجج به مدت 10 روز در تمامی شهرستان های استان حضور پیدا خواهند کرد.

حیدری از اجرای 74 برنامه در شهرستان یزد و 225 برنامه در استان خبر داد و افزود: عیادت از بیماران،دیدار با معلولان و جانبازان،دیدار با ائمه جمعه استان،بازدید از اماکن تاریخی و مهد کودک ها،دیدار باکارآفرینان برتر و حضور در جشن های زیر سایه خورشید از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده جشنواره امسال عنوان کرد.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید در شهر یزد 4 مردادماه در امامزاده سید محمد جعفر یزد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار دردهه دوم جشنواره زیر سایه خورشید،مسابقه ای در فضای مجازی در حوزه های کودک ،نوجوان و بزرگسال برگزار می شود اظهار داشت: طی چند روز آینده  در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

حیدری برمردمی بودن این جشنواره تاکید کرد و ابرازداشت: از دو سال قبل علاوه بر برنامه های فرهنگی که در حاشیه این جشنواره صورت می گرفت برنامه خدمت رسانی به محرومین نیز در دستور کار آستان و این جشنواره قرار گرفته که برای نمونه می توان به درمان دندانپزشکی رایگان 500 نفز از افراد تحت پوشش کمیته امداد،برپایی 13 ایستگاه سلامت به صورت ویزیت، درمان،دارو و بستری رایگان،اعطای وام کارآفرینی 20میلیون تومانی،تهیه جهیزیه،اطعام محرومان، آزادسازی موتورسیکلت توقیفی،کلاه ایمنی، اهدای کارت هدیه به نیازمندان و اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس در سال گذشته اشاره کرد و امسال نیز برنامه هایی در این زمینه در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار