Navigation Navigation

محتوا محتوا

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

ارتش؛در خدمت مردم و نظام / بصیرت افزایی و توجه به ارزش های دینی و انقلابی مورد توجه ارتش است


ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و نظام است و با روحیه انقلابی و مردمی برای پیشبرد کشور و نظام پیش می رود.

به گزارش یزدامروز به نقل از شبستان ، امیر سرتیپ محسن آذرافروز، ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور جانفشانی  می کند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و نظام است و با روحیه انقلابی و مردمی برای پیشبرد کشور و نظام پیش می رود و دخالت سیاسی ندارد و اهداف نظام را دنبال می کند.

امیر سرتیپ آذر افروز با اشاره به رشادت های ارنش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم و با روحیه جهادی و انقلابی به عنوان نیرویی مستقل و مردمی از کشور دفاع می کند و نسبت به دولت ها بی توقع است.

وی ادامه داد: بصیرت افزایی و توجه به ارزش های دینی و انقلابی همواره مورد توجه ارتش است و نیروهای ارتش در صحنه های مختلف نظام از جمله انتخابات شرکت می کند و بهترین گزینه ها را انتخاب می کنند اما در حمایت از گروه و حزب خاصی تحرکی ندارد.

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری توجه به معنویت در نیروهای مسلح ایران را شاخصه خاص در بین سایر سازمان ها دانست و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه های معنوی برای تقویت باورهای دینی و روح معنوی حاکم بر فضای کاری در طول سال برای کارکنان، سربازان و خانواده های کارکنان برگزار می کند.

وی یادآورشد: ارتش حافظ مرزهای کشور است و دوستی با هیچ دشمنی ندارد و با تلاش و اقتدار برای حفظ کشور حماسه آفرینی می کند.






آخرین اخبار آخرین اخبار