Navigation Navigation

محتوا محتوا

سفارش آیت الله ناصری به سردار جمیری:

از ظرفیت ها و استعدادهای موجود در سپاه الغدیر یزد بیشتر استفاده شود


امام جمعه یزد عنوان کرد: مردم فداکار یزد و رزمندگان یزدی در صحنه های زیادی در جبهه ها حضور داشتند و فداکارهای فراوانی کردند.

به گزارش یزدامروز به نقل از  یزدرسا مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد صبح امروز برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان یزد در این مراسم گفت: امام جمعه و نماینده ولی فقیه بوشهر در تماس تلفنی با من از فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد سردار حمیری عزیز تعریف کردند و من هم بابت این مسئله خدا را شکر کردم.

آیت الله ناصری اظهار داشت: در این مدت اخیر که شاهد تغییر برخی از مسئولین بودیم، تا کنون چند مسئول مشخص شده اند مانند شهردار و فرمانده سپاه که خدا را شکر همگی خوب بوده اند. امیدواریم مسؤولین بعدی هم که می آیند خوب و به درد بخور و مفید برای جامعه باشند. امیدواریم از وجود فرمانده جدید سپاه نیز همگی استفاده کنیم و از تجربیات ایشان بهره ببریم.

وی ادامه داد: هماهنگونه که سردار غیب پرور هم اشاره کردند و از سوابق طولانی سردار فتوحی گفتند، من هم با ایشان سوابق 40 ساله دارم. از همان ابتدا در جبهه، در تشکیل تیپ الغدیر، زحمت هایی که کشیدند، برنامه هایی که داشتند و حضور جدی که در جبهه ها داشتند. سردار فتوحی از سربازهای خوب و فداکار و مخلص جبهه و جنگ و امام و رهبری بودند.  

امام جمعه یزد عنوان کرد: مردم فداکار یزد و رزمندگان یزدی در صحنه های زیادی در جبهه ها حضور داشتند و فداکارهای فراوانی کردند. آن زمان که تیپ الغدیر یزد تازه ایجاد شده بود و قرار بود بچه های یزد از اصفهان جدا شوند، شهید کاظمی به من می گفت خیلی برایم سخت است که این بچه های یزد از ما جدا شوند. خیلی به بچه های یزد علاقه داشت.

ناصری با اشاره به وظیفه شناسی و تکلیف مداری یزدی ها بیان داشت: یکی از ویژگی های بچه های یزد این است که اطاعت پذیر هستند و در مقابل فرماندهی مقاومت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم استفاده از استعدادهای موجود است، من یادم هست همان ابتدای جنگ رهبر انقلاب یک فردی را تعیین کرده بودند و به او مأموریت داده بودند تا نیروها و استعدادهای موجود در سپاه را شناسایی کند و ایشان بر شناسایی و استفاده از استعدادها تأکید داشتند.

ناصری در ادامه گفت: یکی از کارهایی که من از سردار عزیز انتظار دارم انجام شود –که البته قبل از این هم انجام شده ولی انتظار دارم بیشتر انجام شود- استفاده از استعداها و ظرفیت های موجود در سپاه است. می خواهم که در همه بدنه سپاه این کار یعنی شناسایی استعدادها و ظرفیت های موجود را انجام دهند.

امام جمعه یزد در پایان اظهار داشت: من زمان جنگ به همین دوستان تیپ الغدیر می گفتم این را شما بدانید که همیشه این تفنگ دست شما نیست، زمانی شاید لازم باشد این تفنگ را زمین بگذارد و باید این توان و لیاقت را داشته باشد که کار دیگری را انجام دهید. ممکن است زمانی وظیفه این باشد که مثلا قلم دست بگیریید. 






آخرین اخبار آخرین اخبار