Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد در دیدار با هنرمندان یزدی:

استعداد شما باید هنر متعالی را به نمایش گذارد


آیت الله ناصری در دیدار با هنرمندان بسیجی یزدی گفت: شما هنرمندان باید هنر را در قالبی بیان کنید که در عین تاثیرگذاری، انسان را متعالی کند.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، نشست صمیمی هنرمندان بسیجی استان یزد با امام جمعه یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر، صبح امرور دوشنبه برگزار شد.

آیت الله ناصری، در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بود که اساس حکومت و شکل گیری آن با همه حکومت ها قبل تفاوت می کرد و به همین دلیل باید ماهیت و اساس شکل گیری این انقلاب پس از 4 دهه به طور کامل تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه هنر از جمله واژه ها و مفاهیمی که از آن برداشت نادرست زیادی می شود، اذعان داشت: اولین هنرمند عالم خداوند متعال است که زیبایی های جهان خلقت را جلوه گری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: همه جلوه گری ها و زیبایی هایی که خداوند متعال در این جهان قرار داده است برای آن است که ما را متوجه خود کند و به سمت کمال سوق دهد.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به استفاده از ظرفیت هنر، اذعان داشت: رهبر انقلاب هنر را ابزار و وسیله ای بی نظیر تبیین می کنند که می تواند سخت ترین تعابیر را به ساده ترین و تاثیرگذارترین نوع مطرح کند.

امام جمعه با تببین ابعاد مختلف هنر متعالی و هنرمند در تراز انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: شما هنرمندان نیز باید هنر را در قالبی بیان کنید که در عین تاثیرگذاری، انسان را متعالی کند.

پیش از این دیدار نیز، پارسائیان، مسئول بسیج هنرمندان استان یزد در سخنانی به چگونگی شکل گیری این نهاد و فعالیت انجام گرفته آن پرداخت.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار