Navigation Navigation

محتوا محتوا

صبح امروز باحضور مسئولان استان صورت گرفت

افتتاح ساختمان دبيرخانه دائمي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان یزد+تصاویر


ساختمان دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و مسئول روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولین روابط عمومی‌های ادارات استان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ ساختمان دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و مسئول روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولین روابط عمومی‌های ادارات استان افتتاح شد.

در این مراسم محمدعلی طالبی افتتاح این ساختمان را بستری برای فعالیت بهتر و پویاتر روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: داشتن مکانی ثابت برای شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها لازم و ضروری بوده و مسئولان ارشد استان نیز در صورت مشاهده عملکرد مؤثر این شورا حمایت‌های لازم را از این شورا خواهند داشت.

وی تأکید کرد: در این مقطع حساس زمانی انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها با عملکرد درخشان خود اثرات شایسته‌ای را از خود در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به‌جای بگذارند.

گفتنی است عباس ملازینلی نیز با ارائه گزارشی از روند بازسازی و تجهیز این ساختمان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف افتتاح این دفتر ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی‌ها، پیگیری اسناد روابط عمومی و قطع وابستگی به روابط عمومی استانداری و خرد جمعی اعضای هیئت‌رئیسه است.

ملازینلی تأمین حامیان مالی برای اجرای برنامه‌های روابط عمومی‌ها، ارائه آموزش‌های نظام‌مند در حوزه روابط عمومی و ساماندهی فعالیت‌های این حوزه را از دیگر اهداف افتتاح این دفتر برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با این حرکت در آینده نسبت به گذشته عملکرد بهتری ارائه دهد.






آخرین اخبار آخرین اخبار