Navigation Navigation

محتوا محتوا

همزمان با هفته سلامت صورت گرفت

افتتاح 7 پایگاه سلامت در حاشیه شهر یزد


همزمان با هفته سلامت، پایگاه های سلامت حاشیه شهر یزد با حضور فرماندار یزد، ریاست دانشگاه ، معاون بهداشتی وجمعی از مسئولان روز پنج شنبه 3 اردیبهشت 94 همزمان با سومین روز از هفته سلامت افتتاح شد.

به گزارش یزد امــــروزبه نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت استان یزد در سومین روز از هفته سلامت ، پایگاه های سلامت حاشیه شهر ، در محل پایگاه سلامت گلستان واقع در آزادشهر با حضور فرماندار یزد ، ریاست دانشگاه ، معاون بهداشتی ، و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

 

در این مراسم پس از تلاوت کلام ا... مجید ، دکتر لطفی معاون بهداشتی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهارداشت یکی از وعده های دولت تدبیر وامید ، اهمیت به سلامت حاشیه های شهر بود که اکنون به یاری خدا ثمر نشسته است.جمعیت هدف این برنامه تمامی ساکنین سکونت های غیر رسمی و حاشیه نشین است که توسط ستاد ملی و استانی شناسایی شده و در جهت ارتقای شاخص های سلامت ، افزایش رضایتمندی مردم و عدالت در سلامت ازنظر دسترسی به خدمات می باشد.

 

سپس دکتر میرجلیلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب اظهار داشت که یکی از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ، سلامت محوری بود که دو شاخص مهم داشت یکی عدالت محوری ودیگر اینکه از درمان محوری به سمت پیشگیری پیش رویم و خدا را شکر که این اتفاق افتاده وبا افتتاح این پایگاه ها جمعیتی حدود 109000نفر تحت پوشش خدمات سلامت قرار می گیرند که امروز در استان یزد اجرا می شود و تاپایان سال کل استان را در بر خواهد گرفت .

 

فرماندار یزد همزمانی هفته سلامت را با ایام مبارک ماه رجب تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین و دست اندر کاران این مجموعه خواست تا با استفاده از امکانات موجود آینده بهتری را برای نسل بعد ایجاد نمایند .






آخرین اخبار آخرین اخبار