Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاندار یزد خبر داد

افزایش 160 درصدی ورود مسافران نوروزی به یزد


استاندار یزد با اشاره به افزایش 160 درصدی ورود مسافران نوروزی به یزد، از آماده‌سازی حسینیه‌ها و ورزشگاه‌ها برای کمک به اسکان مهمانان نوروزی یزد خبر داد.

به گزارش یزدامروز، استاندار یزد در پست اینترنتی از افزایش چشمگیر ورود مسافران به استان یزد در روزهای آغازین سفرهای نوروزی خبر داد.

 

محمدعلی طالبی در این پست اینترنتی که شب گذشته منتشر شد، نوشت: با افزایش ۱۶۰ درصدی ورود مسافران نوروزی و تکمیل ظرفیت اسکان مراکز اقامتی و مدارس استان یزد، با تصمیم امشب کمیته اضطراری، کار آماده‌سازی حسینیه‌ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها برای کمک به اسکان میهمانان آغاز شد.

همچنین طبق آخرین آمار منتشرشده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در سه روز پایانی سال 97، بالغ‌بر ۱۵۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد اسکان یافتند و یزد در جایگاه نهمین استان پر سفر کشور قرارگرفته است.

گفتنی است استان یزد که در کنار استان‌های فارس و اصفهان به‌عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران شناخته می‌شود و همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی قرارگرفته، 2 هزار و 270 هکتار بافت تاریخی و 6 هزار و 500 اثر تاریخی دارد که از این تعداد تاکنون، یک هزار و 850 اثر به ثبت ملی رسیده است.

پایان پیام/م






آخرین اخبار آخرین اخبار