Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد:

آقای رئیس جمهور! باور جوانان بهتر از «تازه وارد خواندن» آنها است


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد خطاب به رئیس جمهور گفت: ‌ انتظار داریم به جای اینکه نسل جدید این انقلاب را تازه به دوران رسیده خطاب قرار دهند، این نسل را باور کنید و..

به گزارش یزد رسا، پورمیرزایی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با دانشجو، گفت: ۱۶ آذر امسال نشان داد که جریانی افراطی در داخل دولت تمام تلاشش را به کار بسته تا جنبش دانشجویی را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کند.


وی افزود: قطعا اتفاقات این روز برای وزیر جدید علوم یک زنگ خطر است و توصیه می‌کنیم که وی با عوامل این انحراف هرچه سریع‌تر برخورد کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: امام (ره) فرمودند «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» گویا مسئولان دولت اعتدال این فرموده امام را افراطی تلقی می‌کنند و برعکس فریادشان را بر سر منتقدان و نیروهای دلسوز انقلاب می‌کشند.

پورمیرزایی خاطرنشان کرد: ۱۶ آذر امسال کاملاً دولتی برگزار شد و نشانی از پویایی و آرمان خواهی دانشجویی در آن دیده نشد.

وی تصریح کرد: انگار دولت تمام امور مملکت را به مذاکرات هسته‌ای گره زده و حتی حاضر است دیپلماسی لبخند را در ۱۶ آذر هم نمایش دهد، اما هرچند این امور برای ما تازگی ندارد و بی‌توجهی دولتی‌ها در ۱۳ آبان هم تکرار شده بود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: کاملاً عیان است که در اکثر برنامه‌های روز دانشجو که رنگ دولتی به خود گرفته بود، مسئولان دولتی به صورت تعمدانه سعی در فراموشی ماهیت اصلی این روز که همانا استکبار ستیزی است را داشتند.

پورمیرزایی گفت: توقع ما از رئیس جمهور منتخب ملت بیشتر از این‌ها است و انتظار داریم به جای اینکه نسل جدید این انقلاب را تازه به دوران رسیده خطاب قرار دهند، این نسل را باور کنند و از نگاه بالاسری خودداری کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌این نسل همچون گذشته آماده فداکاری و مجاهدات در راه آرمان های خود است و در این راستا نیز رئیس جمهور امام (ره) را الگوی خود قرار دهد که به دور از تکبر رهبر خود را طفل 13 ساله‌ای معرفی کرد که خود را زیر تانک دشمن انداخت.

انتهای پیام/ع






آخرین اخبار آخرین اخبار