Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد

اقتصاد مقاومتی موضوع روز کشور است


سردار جمیری گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع روز ما است و نیاز است در شرایط تحریم بیش از این بر روی اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری شود.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد رسا؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آئین گشایش نمایشگاه صنایع برتر استان یزد، گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع روز ما است و نیاز است در شرایطی که ما با وجود تحریم ها زندگی می کنیم بیش از این بر روی اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری شود.

سردار فتح الله جمیری عنوان کرد: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که تمام شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی را داراست. کشور ما دارای نیروی انسانی جوان، متخصص، متعهد، تحصیلکرده است همچنین عواملی نظیر وجود معادن بسیار و مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی از نقاط قوتی است که می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد.

جمیری گفت: در کشور ما سرمایه های بسیاری چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی  وجود دارد اما گاهی مشاهده می کنیم که این سرمایه ها در بخش هایی مانند بازار طلا، ارز و مسکن  سرمایه گذاری می شود که باید این فرهنگ اصلاح شود.

وی بیان داشت: جمعیت خوب کشور ما بازار بسیار گسترده ای را برای تولید کنندگان داخلی فراهم کرده است، از طرفی همسایه هایی داریم که نیازمند تولیدات ما هستند و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی با تقدیر از برگزاری جشنواره صنایع برتر گفت: بسیار امیدواریم که با مجموعه چنین اقداماتی بتوانیم قدمی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

سردار جمیری در پایان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی ظرفیت بسیاری دارد که با تلاش مراکز آموزش و تحقیقاتی می تواند منشأ خیری برای استان یزد باشد.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار