Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد:

آمریکا جواب تروریستی خواندن سپاه را در معادلات منطقه خواهد گرفت


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دست برتر نظام جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران در منطقه به خوبی دیده می شود به همین جهت، جواب تروریستی خواندن سپاه را در معادلات منطقه خواهیم داد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهارت داشت: اقدام آمریکا برای تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران دور از انتظار نبود.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، اذعان داشت: آمریکا به خوبی دریافته است که در جنگ نظامی شکستی قطعی دارد به همین جهت به هر حربه ای برای ضربه و فشار به ملت ایران استفاده می کند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از نظام اسلامی و پیکره کشور است و هجمه و حمله به آن، هجمه و حمله به همه کشور و ارکان نظام است.

نماینده مردم یزد تصریح کرد: سپاه در خط مقدم خدمت به مردم است و تروریستی خواندن این نهاد در شرایطی که نیروهای آن در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده کشور هستند، نشان دهنده اوج رذالت آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا به زودی نتیجه این اقدام خود را در میدان عمل خواهد دید، گفت: امروز نمایندگان مردم با لباس سپاه در مجلس حاضر شدند تا نشان دهند تفاوتی بین هیچ یک از ارکان های نظام نیست.

موسوی افزود: آمریکا با این اقدام، خود را در موضع ضعف قرار دارد چراکه امروز دست برتر نظام جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران در منطقه به خوبی دیده می شود به همین جهت، آمریکا جواب تروریستی خواندن سپاه را در معادلات منطقه خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تروریستی خواندن سپاه، ضرورت توصیه امام خمینی(ره) مبنی تشکیل ارتش 20 میلیونی را به خوبی نمایان کرده است و مردم ایران همگام با سپاه پاسداران متحد و منسجم به آمریکا نشان خواهند داد که همه ملت ایران، یک سپاه است.

 انتهای پیام/م*

 

 

 






آخرین اخبار آخرین اخبار