Navigation Navigation

محتوا محتوا

رتبه پنجم کنکور تجربی:

انتظار رتبه ای بهتر از 5 کنکور را از خودم داشتم


رتبه پنجم کنکور تجربی گفت: بنده در آزمون های آزمایشی شرکت می کردم ولی حضورم در کلاس های کنکور خیلی کم، محدود و هدفمند بود و بیشتر با برنامه مدسه خود جلو می آمدم.

به گزارش یزدامروز؛ رتبه پنجم کنکور تجربی 96 در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا، برای موفقیت در کنکور از سال های قبل یعنی اول و دوم دبیرستان روش های مختلف برنامه ریزی را امتحان کرده بودم و به برنامه ای رسیده بودم که برای خودم هدف گذاری کرده بودم و به واسطه همان تجربه ای که پیدا کرده بودم موفق شدم به اهداف خود برسم.

محسن نیکویی افزود: در روزهایی که به مدرسه می رفتم بین 6 الی 7 ساعت و روزهای تعطیل بین 10 تا11 ساعت مطالعه درسی داشتم.

وی اضافه کرد: انتظار رتبه خوب را داشتم، حتی به بهتر از رتبه 5 هم فکر می کردم ولی خواست خدا این بود که به رتبه 5 برسم و الان بسیار راضی هستم.

نیکویی در مورد شرکت در کلاس های خصوصی بیان داشت: بنده در آزمون های آزمایشی شرکت می کردم ولی حضورم در کلاس های کنکور خیلی کم، محدود و هدفمند بود و بیشتر با برنامه مدسه خود جلو می آمدم.

وی توصیه کرد: داوطلبان کنکور باید اول به خدا توکل کنند، ثانیاً باید کنکور را بشناسند، مسیرش را بشناسند برای خود هدف گذاری بکنند و بدانند این راه راه آینده خودشان است و خودشان آینده خود را می سازند لذا هر چقدر برای موفقیت در کنکور تلاش کنند باز هم کم است و ارزش زحمت کشیدن را دارد.

رتبه 5 کنکور تجربی در مورد انتخاب رشته خود نیز گفت: از وقتی برنامه ریزی خود را شروع کرده بودم آرزوی قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران را داشتم.

وی در پایان گفت: از پدر، مادر، برادر مشاور و کادر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی ناحیه 2 به خاطر کمک و همراهی تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/س*






آخرین اخبار آخرین اخبار