Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس شورای شهر یزد:

انتقادها را پذیرا هستیم/ مطلبی که از مردم پوشیده باشد نداریم


رئیس شورای شهر یزد گفت: حتی مهم‌ترین مسائل که ممکن است عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف باشند را مستقیم پخش کرده‌ایم و از انتقاد‌ها هم استقبال می‌کنیم.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد بانو؛ «غلامعلی سفید» با تبریک نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها خاطرنشان کرد: فرهنگ شورایی در دنیا تازه باب شده است؛ اما این مسئله در فرهنگ اسلامی ما وجود داشته است.

وی اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شورای پنجم شهر یزد ایجاد شفافیت است؛ از اولین جلسه شورای شهر تاکنون جلسات شورای شهر به‌صورت زنده پخش شده است.

سفید با تأکید بر اینکه مطلبی که از مردم پوشیده باشد، نداریم، گفت: حتی مهم‌ترین مسائل که ممکن است عده‌ای موافق وعده‌ای مخالف باشند را مستقیم پخش کرده‌ایم و از انتقاد‌ها هم استقبال می‌کنیم.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به دستاوردهای شورای پنجم شهر یزد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شورای شهر انتخاب شهردار باتجربه، دنیادیده و فعال است و امیدواریم این مسئله منشأ تحول شود.

وی ادامه داد: مردم نسبتاً تغییر را در اولین بهار دیدند؛ امیدوارم تداوم داشته باشد و بتوانیم کارهای اساسی و زیر بنایی را در شهر انجام دهیم.

سفید با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله برای شهرداری یزد گفت: با این اقدام درصدد هستیم با مدیریت بودجه پروژه‌های بزرگ و طولانی‌مدت را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت‌هایی که در شورای شهر یزد داریم مسائل حل‌نشده 10 تا 15 ساله یزد را حل کرده‌ایم.

رئیس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: در شورای شهر یزد گرایش‌های مختلفی داریم اما در انجام خدمت باهم متفق‌القول شدیم و فعالیت‌های خوبی را انجام دادیم.

انتهای پیام/ش






آخرین اخبار آخرین اخبار