Navigation Navigation

محتوا محتوا


انتقاد رئیس اتاق اصناف یزد از عدم حمایت دولت از تمامی صنوف


علیرضا حسنی گفت: در حالی که تمامی اصناف ما از کرونا متضرر شده اند و بسیاری از آنان در آستانه ورشکستگی هستند اما دولت تنها از 13 رسته حمایت کرده است.

علیرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز؛ با انتقاد از عملکرد دولت درحمایت از اصناف و بازاریان گفت: در حالی که تمامی اصناف ما از کرونا متضرر شده اند و بسیاری از آنان در آستانه ورشکستگی هستند اما دولت تنها از 13 رسته حمایت کرده و برای آنان تسهیلات در نظر گرفته است.

رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان این که  اتاق اصناف متولی 45 هزار واحد صنفی دراستان و 66 اتحادیه در شهرستان یزد است اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا واحدهای صنفی استان بیشترین همکاری را به نهادهای حکومتی و دولت داشته و برای کمک به آن ها صنوف خود را تعطیل و به قرنطینه خانگی رفتند و در همین ایام بسیاری از کسبه چک هایشان برگشت خورده و به دلیل عدم فروش اجناسی که برای ایام عید تهیه کرده بودند مقروض و بدهکار هستند.

حسنی با قدردانی از مجموعه استانداری،مرکز نیکوکاری خیرین بازار، دستگاه ها و نهادهایی که در ایام کرونا به کمک بازاریان شتافتند ابراز داشت: با مساعدت و کمک این عزیزان در ایام شیوع کرونا 3 هزار بسته معیشتی بین اصناف نیازمند توزیع شد همچنین تعداد 2 هزار فقره وام یکصد میلیون ریالی برای اصناف خدماتی و خدمات فنی در نظر گرفته شد که تاکنون 1250 نفر از این وام بهره مند شده  و مابقی نیز در شرف دریافت آن هستند.

وی در پایان به متقاضیان 13 رسته شغلی مورد حمایت دولت توصیه کرد چنانچه متقاضی دریافت تسهیلات دولت هستند تا فردا 5 مردادماه برای ثبت نام به سایت کارا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح
 





آخرین اخبار آخرین اخبار