Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله ناصری:

انقلاب اسلامی؛تحولی بزرگ را در عالم اسلام و بشریت به وجود آورد/تیزبینی حضرت امام(ره) توطئه ها را خنثی کرد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به مدیریت حضرت امام (ره) در دوران انقلاب گفت: امام راحل با مدیریت منحصر به فرد خود توانست تمامی توطئه ها و دسیسه های انقلاب را شناسایی و خنثی کند.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدرسا؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از امام راحل، انقلاب اسلامی را بعثتی دوباره و طلوع خورشیدی نورافشان توصیف کرد و گفت: این انقلاب  تحولی بزرگ را در عالم اسلام و بشریت به وجود اورد وتنها مختص ایران نیست.

آیت الله محمدرضا ناصری تاثیر انقلاب اسلامی ایران را فراتر از مرزها عنوان کرد و اظهار داشت: با مطالعه نوشته های شخصیت های بزرگ سیاسی دنیا قبل و بعد از انقلاب شاهد تغییرات و تحولات در قلم این افراد هستیم و این مطلب گواه این است که این انقلاب یک تحول بزرگ را در سراسرجهان ایجاد کرد.

ناصری پایه واساس انقلاب را اسلام ناب محمدی(ص) ومبتنی برفرمایشات رسول خدا(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع)عنوان کرد و با اشاره به مدیریت حضرت امام (ره) در دوران انقلاب گفت: امام راحل با مدیریت منحصر به فرد خود توانست تمامی توطئه ها و دسیسه های انقلاب را شناسایی و خنثی کند.

وی با بیان اینکه دشمن از شروع انقلاب به خدعه و دسیسه دست زد اظهارداشت: اولین مرحله  استکباربرای جلوگیری از یک انقلاب سرکوبی است که اگر این مرحله موثر نبود مراحل بعدی نظیر توطئه علیه انقلاب،انحراف و پوشش آن(مخلوط کردن حق و باطل)اجرایی می شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: در مسیر انقلاب اسلامی همه این اقدامات صورت گرفت که بادرایت و تیزبینی حضرت امام(ره)خنثی شد.

ناصری با بیان خاطراتی از دوران انقلاب خاطر نشان کرد: در سال 56 رژیم شاه با یک اقدام به ظاهر زیبا اما خطرناک با حزب نهضت ملی که از افرادی مجربی برخودار بود وارد مذاکره شد که بر اساس آن مقرر گردید تا شاه تنها سلطنت کند،زندانیان سیاسی آزادشوند،ساواک منحل شود و با انحلال کابینه هویدا و ساواک و زندانی شدن نخست وزیر و رئیس ساواک این ذهنیت در مردم و حتی انقلابیون شکل گرفت که انقلاب به ثمر رسیده و مردم به خواست خود رسیده اند اما امام راحل با هوشمندی تمام این توطئه را نیز خنثی کرد و با بصیرت نافذ خود دست رژیم را برای مردم بازکرد.

انتهای پیام/ح


 






آخرین اخبار آخرین اخبار