Navigation Navigation

محتوا محتوا

مشاور عالی سپاه قدس در جمع بسیجیان مهریزی:

ایران تنها کشور استکبار ستیز عالم/عظمت ایران مدیون جانفشانی شهیدان است


مشاور عالی سپاه قدس گفت: ایران تنها کشور استکبار ستیز عالم اسیت که با قدرت به اهداف خود در مقابل دشمنان ادامه می دهد.

به گزارش یزدامـــــروز به نقل از صبح مهریز  سردار حسن کریم پور در اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز یزد افزود: دنیای استکباری، ایران اسلامی را تنها کشوری می داند که در برابر زیاده خواهی آنها ایستاده است .

وی ادامه داد: دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب کشور ما را قدرتی بزرگ می دانند که در مقابل استکبار و اهداف و توطئه های مختلف آنها ایستاده است. یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: عظمت و قدرتی که امروزه ایران در داخل و خارج و در بین ملتهای مختلف عالم دارد به برکت ایثار و جانفشانی شهیدان و هوشیاری و مقاومت ملت فهیم ما است .

کریم پور گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی و همچنین استکبار ستیزی به عنوان شاخصه اصلی انقلاب اسلامی باید همواره در فکر و ذهن ملت شجاع و جوانان کشور زنده بماند . مشاور عالی سپاه قدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راس نظام اسلامی با همراهی مردم و مسوولان و بسیجان دلاور همچنان استوار برای اجرایی شدن اهداف و آرمان های امام و شهیدان تلاش می کنند.

کریم پور افزود: در بین مردم و جوانان سوالات و شبهاتی در مسائل مختلف ممکن است وجود داشته باشد که وظیفه نخبگان بسیجی است که شفاف به آنها پاسخ دهند .

وی اظهار داشت: هر بسیجی فرهیخته باید در عمل یک مرجع قوی در مقام پاسخگویی به نظرات و مطالبات مختلف قانونی آحاد مردم در جامعه اسلامی باشند . یادگار دفاع مقدس گفت: ما باید برای مردم و جوانان حرف داشته باشیم و منطقی و واقع بینانه جوابگوی آنها در ابعاد مختلف باشیم که این امر یک رسالت مهم است .

کریم پور اظهار داشت: دشمنان در 36 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسامی با استفاده از ابزارهای مختلف وارد عرصه کارزار علیه کشور و نظام ما شدند که تمامی آنها نقش بر آب شده است .

وی گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند مهمترین رسالت کنونی جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان در نظام است .

وی افزود: تا فکر و اهداف و نظرات مقام معظم رهبری در کشور و بین مردم و جوانان ما وجود دارد هیچ دشمنی نمی تواند در ابعاد مختلف علیه ما تهدید باشد .

این مسوول اظهار داشت: آمریکا مذاکرات را در موضوع هسته ای دنبال می کند تا ایرانیان به او به عنوان یک کشور نگاه کنند چون آنها در سیاست های خود درقبال ملت و کشور ما شکست خورده اند .

همچنین رییس مجمع عالی بسیج مهریز در گزارشی به اهداف و برنامه ها و نقش کارگروه ها و برنامه های آن اشاره کرد .

در ادامه کارگروه تربیتی اخلاقی گزارشی در وضعیت آن و راهکارهای رسیدن به تحقق عالیه در این بخش اشاره کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز  نیز در سخنانی به نقش مجمع ، اهداف دشمنان و لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آنها بخصوص مسئله نفوذ تاکید کرد .

همچنین در پایان اجلاسیه نیز بیانیه در شش بند قرائت و مورد تایید قرار گرفت .






آخرین اخبار آخرین اخبار