Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایستادن در برابر هجمه‌های دشمن علیه دین وظیفه علما است


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: علما سربازان امام زمان(عج) برای حفظ دین رسول خدا(ص) و ولایت حضرت علی(ع) هستند که امروز از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی مورد تهاجم قرار گرفته اند.

به گزارش یزدامروز؛ عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در احادیث ائمه از علمای شیعه به عنوان نگهبانان دین یاد شده است گفت: علمای شیعه سرباز هستند و باید مومنین را در برابر شیاطین حفظ کرده و جلو نفوذ آنها را بگیرند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: علما سربازان امام زمان(عج) برای حفظ دین رسول خدا(ص) و ولایت حضرت علی(ع) هستند که امروز از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی مورد تهاجم قرار گرفته اند.

وی افزود: ایستادن در برابر همجمه های دشمن علیه دین وظیفه علما است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان فضائل آیت الله فقیه خراسانی ایشان و دیگر علمای تاریخ ایران را الگوهایی برای طلاب نسل امروز معرفی کرد و ادامه داد: آیت الله فیه خراسانی لحظه ای آرام نداشت و شب و روز به فکر مردم هم از لحاظ معنوی و دینی و هم به جهت امور مالی بود.

آیت‌الله موسوی جزایری اذعان کرد: آیت الله فقیه در انجام امور مردم اراده ای فولادین داشت و شهر به شهر و روستا به روستا مشکلات مردم را پیگیری می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه تقوا و تدین در علمای گذشته و الان استان یزد بسیار مشهود است گفت: این مسائل با توجه به گفته‌هایی که از این علما نسل به نسل و گوش به گوش شده نشان از این است که در زمان‌های خود به شکلی زندگی می‌کردند که مردم با کمال احترام با آن‌ها برخورد می‌کردند.

امام جمعه اهواز به روش‌های برخوردی علمای گذشته با مردم اشاره و خاطرنشان کرد: این علمای بزرگ با مردم فقیر و بیچاره همنشین می‌شدند و به نوعی ساعت‌ها برای یادگیری سوره‌های قرآن توسط مردم وقت می‌گذاشتند که این مسائل برای آن‌ها بسیار ارزشمند و قابل احترام بود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار