Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرماندار یزد تاکید کرد

باید تمام ادارات با همه پرسنل و امکاناتشان در اختیار انتخابات باشند


جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان یزد و بخش زارچ به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده و برنامه ریزی جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خیرگان رهبری،در محل بخشداری زارچ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزد امروز به نقل از بخشداری زارچ، رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در این جلسه با تأکید بر اهمیت بحث انتخابات و تلاش کلیه  دستگاه ها و کارکنان دولت جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات آتی گفت : در بحث انتخابات ۴ موضوع مهم وجود دارد که همگی دست اندر کار امر برگزاری انتخابات باید این موارد را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار یزد ادامه داد: اولین موضوع،وابستگی شدید مقوله انتخابات به بعد زمان بوده و باید دقت نمود همه ی کارها طبق برنامه زمانبندی شده پیش برود .

محمودشاکری شمسی  افزود : دومین موضوع این است که انتخابات، مورد ارزیابی همه قرار دارد و هرکاری که ما انجام می دهیم مورد ارزیابی همه مردم از استاندار و فرماندار و مردم عادی قرار می گیرد.

وی تصربح کرد: بنابراین نباید همه فشارها روی نیروهای فرمانداری و بخشداریها باشد و کلیه ادارات با پرسنل و امکاناتشان باید در اختیار این امر مهم باشند .

شاکری سومین نکته در خصوص انتخابات را حساسیت بالای این انتخابات دانست و اظهار داشت: اگر خدای ناکرده در هر مرحله ای از برگزاری انتخابات خطایی صورت بگیرد با تضییع حقوق مردم و یا کاندیداها برابر است و این همان حق الناسی است که مقام معظم رهبری بدان تأکید دارند .

وی آخرین ویژگی انتخابات را هیجانات آن عنوان کرد و گفت : انتخابات معمولا  از هیجانات برخوردار می باشد و وظیفه ماست که این شرایط را کنترل نماییم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در ادامه بر بیطرفی کامل اعضای ستاد ، احاطه کامل به قوانین و مقررات انتخابات ، انتخاب افراد مورد اعتماد  و نخبه بعنوان معتمدین و نمایندگان فرماندار و بخشدار تأکید کرد.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار