Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

با متولیان متخلف اماکن ورزشی برخورد می کنیم


مسعود شریعتی گفت: تمامی اماکن ورزشی ملزم به رعایت دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا هستند و باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

مسعود شریعتی در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز؛ با تاکید برالزام رعایت دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونای استان یزد توسط تمامی باشگاه ها و سالن های ورزشی گفت: تمامی اماکن ورزشی ملزم به رعایت دستورالعمل این ستاد هستند و باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: تمامی مسئولان ورزش و جوانان در شهرستان ها به عنوان ناظر و بازرس اجرایی مصوبات ستاد موظف به سرکشی و نظارت بر اماکن ورزشی هستند و اگر مردم نیز گزارشی مبنی بر دایر بودن این اماکن به ادارات بدهند با متخلفین برخورد و مکان ورزشی پلمپ خواهد شد ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز می تواند در صورت دایر بودن مکان ورزشی آن را پلمپ کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز تمامی متولیان اماکن ورزشی استان همکاری خوبی در این زمینه داشته و اماکنی هم که دایر گزارش شدند در حال انجام ضدعفونی بودند.

شریعتی در پایان در خصوص آماده سازی اماکن ورزشی برای استفاده شبکه درمان استان هم گفت: تا این لحظه چیزی ابلاغ نشده اما اداره ورزش و جوانان آمادگی کامل برای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان  را در این زمینه  دارد.
 

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار