Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

بخش موزه آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد نیازمند 5 میلیار تومان اعتبار است


منصور زارع گفت: موزه آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد به حداقل ۵ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که امیدواریم با مساعدت مسوولان استان بودجه لازم اختصاص یابد و مشکل رفع شود.

به گزارش یزدامروز، سرهنگ پاسدار منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد شب گذشته در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس با اشاره به اینکه برای انتقال بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع‌ مقدس باید بیش از گذشته تمام نهادها و اداره ها از این مجموعه استفاده کنند، اظهار داشت: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری بر اساس اهداف انقلاب‌  و دفاع‌ مقدس هرگونه همکاری و آمادگی در این مجموعه وجود دارد که باید برای تحقق ارزش‌های معنوی بهره گرفت.

وی افزود: نگهداری این مرکز از اهمیت زیادی برخوردار است که در این زمینه همچنان به حمایت و همراهی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیازمندیم و بدون همراهی آنها نمی‌توان از مجموعه به نحو مناسب استفاده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با بیان اینکه خش موزه آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد نیازمند 5 میلیار تومان اعتبار است، ابراز داشت: امیدواریم با مساعدت مسوولان استان بودجه لازم اختصاص یابد و مشکل رفع شود.

وی در پایان اذعان داشت: همراهی در تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس امری مهم و وظیفه‌ای ملی است که همه مسئولان و نهادها باید در این حوزه وارد شده و همکاری لازم را انجام دهند.

گفتنی است مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه،۲ طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است. زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است. ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد از سال۱۳۸۶ شروع شد که تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار