Navigation Navigation

محتوا محتوا

اختلاف میان شاهزاده طلال و ملک سلمان

برادرکُشی در آل سعود به راه افتاده است!


شاهزاده طلال، در اظهارنظری عجیب ملک سلمان، برادرش را مقصر تبعات تجاوز به یمن و مطیع شاهزاده محمد فرزندش دانسته است.

به گزارش یزد امـــــروز از شبستان به نقل از منابع خبری،  شاهزاده طلال بن عبدالعزیز، در مصاحبه با شبکه آلمانی فاکس، انتقادات بی سابقه  ای را علیه برادرش ملک بن سلمان، پادشاه سعودی مطرح کرد.


طلال به فاکس گفت: خلبانانی که بمب روی یمن می ریزند ملیت های آمریکایی، فرانسوی، مصری، هندی و پاکستانی دارند و برای هر پرواز 7500 دلار دستمزد گرفته و مبالغ هنگفتی از بودجه عربستان به آنها اختصاص دارد.


وی می افزاید: ما اکنون حاضریم به هر توافقی تن دهیم زیرا حکومت سعودی متوجه تصمیمات اشتباه خود در مورد این جنگ شده است.


برادر پادشاه با اشاره به چنددستگی متحدان ریاض در تجاوز به یمن افزود: متحدان ما حاضر به ریسک و تهدید کردن ایران نیستند چون به خوبی می دانند ایران قابل مقایسه با یمن نیست و این توانایی را دارد که زیرساخت های عربستان را در عرض 24 ساعت ویران کند.


وی درباره حمله زمینی به یمن اظهارکرد: فرماندهان ارتش ما مشتی ترسو هستند که از حمله زمینی به یمن وحشت داشته و برخی سربازان با شنیدن خبرعدم مداخله متحدان آل سعود در جنگ علیه یمن از خدمت سربازی گریخته اند.


به گفته منابع آگاه طلال همچنین به شاهزادگان سعودی هشدار داده که برادرش توانایی اداره کشورو اتخاذ هیچ گونه تصمیمی را ندارد و مطیع بی چون و چرای خواسته های محمد بن سلمان، پسرش و محمد بن نایف، جانشین ولی عهد است.


آخرین اخبار آخرین اخبار