Navigation Navigation

محتوا محتوا

تحولات انتخاباتی استان یزد؛

بررسی آخرین وضعیت کاندیداهای اصلاح طلب یزد


در گزارش زیر به بررسی آخرین تحولات انتخاباتی استان یزد و بخصوص کاندیداهای استان یزد می پردازیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر سیاست، با نزدیک شدن به روز موعود، کاندیداهای مجلس برای قرار دادن خود در معرض آرای عمومی خود را آماده کرده اند و بسیاری از جریان های سیاسی، کاندیداهای مستقل و هواداران نامزدها، در آخرین روز تبلیغات نیز همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا از این موقعیت و زمان اندک حداکثر استفاده را ببرند.

اما در استان یزد وضعیت جریان های سیاسی به گونه دیگر است و هنوز برخی از جریان ها نتوانسته اند کاندیدای اصلی خود را برای انتخابات به مردم معرفی کنند. اختلافات ساختاری در جریان اصلاح طلب سبب شده است هنوز این جریان کاندیدای مشخصی را نداشته باشد و بسیاری از کاندیدای این جریان به صراحت اعلام کرده اند ائتلاف نخواهند کرد.

در این میان حزب دولتی اعتدال و توسعه نیز در لیست ارائه داده شده خود کاندیدای متفاوت از لیست اصلاح طلبان را ارائه داده است که همین موضوع کار اصلاح طلبان را بیش از پیش سخت کرده است و به نظر می رسد اصلاح طلبان یزد در انتخابات، کاندیدای مشخصی را نخواهند داشت.

در این میان محمد جواد آسایش یکی از کاندیدای اصلاح طلبی است که سفیر حال حاضر ایران در قطر بوده و در ابتدا صلاحیتش برای شورای نگهبان احراز نشده بود و آخرین لحظه های مانده به شروع انتخابات تایید صلاحیت و به عرصه انتخابات وارد شد. آنچه که اکنون قابل تامل است که، آسایش علی رغم اینکه در استان حضور نداشته و در آخرین مهلت تایید صلاحیت شده است با اقبال نسبتا خوبی مواجه شده و به نظر می رسد از هم جریانی های خود پیشی گرفته است.

آسایش چند روز پیش نیز در دانشگاه یزد با افشاگری در خصوص فشارها برای کناره گیری به صراحت اعلام کرده بود به هیچ عنوان ائتلاف نمی کند.

انتهای پیام/س*






آخرین اخبار آخرین اخبار