Navigation Navigation

محتوا محتوا

وقتی ارزش های درارالعباده زیر روزه «سکوت» رنگ می بازد

برپایی شو فوق العاده عروس و لباس عروس در ایام«محرم و صفر» درحسینیه ایران!


براساس اطلاع منابع آگاه؛ شب گذشته در یکی از تالارهای معروف یزد، مراسم «مهمانی» بزرگی توسط یکی از آموزشگاه و آرایشگاه های زنانه بر پا شد که متأسفانه این مهمانی برخلاف تصور به شو عروس و لباس عروس تبدیل شد!

به گزارش یزد امــــــروز به نقل از یزد رسا و به گفته منابع آگاه، شب گذشته در یکی از تالارهای معروف یزد، مراسم «مهمانی» بزرگی توسط یکی از آموزشگاه و آرایشگاه های زنانه به نام «س ش» به تصدی گری خانم (ف ص) بر پا شد که متأسفانه این مهمانی برخلاف تصور به شو عروس و لباس عروس تبدیل شد!


در این مراسم که از ساعت  شروع 18 تا 21 شب ادامه داشت تعداد 8 نفر با لباس عروس به روی سن آمدند و همراه با رقص نور و موسیقی به نمایش لباس خود پرداختند!


هر چند این مراسم  400 نفره تحت نظارت و مجوز اداره اماکن نیروی انتظامی به عنوان مهمانی برگزار اما بسی جای تأسف دارد در یکی از شهرهایی که مردمان، دارالعباده اش می خوانند شاهد این چنین «مهمانی» ها و مراسماتی آن هم در ماه های محرم و صفر باشیم!


متعجبانه! با وجود اخطارهای مکرر اداره اماکن در حین برگزاری به متصدی این مراسم، وی از غیرقانونی بودن برگزاری آن اظهار بی اطلاع کرده است و جالب تر آنکه برخی از مسئولین اتحادیه صنف مرتبط، با علم به این موضوع که این مراسم در قالب مهمانی مجوز گرفته است نه تنها اقدامی انجام نداده اند بلکه خود در مراسم حضور داشته و مورد تقدیر قرار گرفته اند!


* به راستی مقصود برخی، از برگزاری این مراسمات در حسینیه ایران آن هم در ماه محرم و صفری که عزاداری‌اش با فرهنگ مردم این دیار گره خورده چیست؟


* مسئولین چه پاسخی برای مردم مؤمن یزد در قبال این اهانت به ارزش های فرهنگ دیندیشان آن هم به این راحتی دارند؟

 






آخرین اخبار آخرین اخبار