Navigation Navigation

محتوا محتوا

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجمع عمومی هلال احمر بهاباد


پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور درشهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدامروز، پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور درشهرستان بهاباد برگزار شد.

حسن رضا پور بهابادی، در حاشیه برگزاری این انتخابات درگفتگو با خبرنگار یزدرسا در بهاباد گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال در هلال احمر و فراهم کردن حضور حداکثری و مؤثر آنها در ارکان تصمیم گیری جمعیت همزمان با سراسر کشور درشهرستان بهاباد برگزار شد

 رئیس جمعیت هلال احمر بهاباداظهارداشت: انتخابات مجامع هلال احمر هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر برگزار می شود  که در این انتخابات  ۴ عضو شورای اجرایی و یک عضو بازرسی و علی البدل آنها انتخاب خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد با بیان اینکه تعداد 720 داوطلب دراین انتخابات شرکت کردند افزود : افراد توانمندی که در این مجمع انتخاب می شوند می توانند منجر به رشد و تعالی و شاخصه های اجتماعی در این شهرستان شوند.

رضا پوربهابا دی تصریح کرد : هلال احمر یک نهاد دا وطلب محور محسوب می‌شود که داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد آن نقش اساسی دارند و مجامع هلال احمر بستری مهم  و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر است.

وی نیروی انسانی داوطلب را بازوان توانمند جمعیت هلال احمر دانست و افزود: ساماندهی و ارتقای سطح آموزش داوطلبان مهمترین و محوری ترین فعالیت هلال احمر در سال‌جاری است.

دراین انتخابات جواد عباسی با 109 رای نفر اول ، حسن عبداللهیان با 91 رای دوم ، سید مجتبی رضو ی 50 رای و خانم مهناز شیخ زاده با 40 رای به عنوان اعضای اصلی این مجمع و حمیدرضا اخوان نیز به عنوان عضو علی البدل و طالب علی مردانی به عنوان بازرس انتخاب شدند .

انتهای پیام /





آخرین اخبار آخرین اخبار