Navigation Navigation

محتوا محتوا

روحانی دریزد:

بصیرت و آگاهی به مسائل زمان؛ مهمترین ویژگی شیخ فضل الله /دشمن با ترویج فساد و تکبر در جامعه و بین مسولان به دنبال نفوذ در کشور است


روحانی مهمترین ویژگی شیخ فضل الله را بصیرت و آگاهی بالای او نسبت به مسائل زمان خود دانست و گفت: البته جریان شناسی،نفوذناپذیری،شجاعت،صراحت در گفتار،مقاومت در برابر ظلم،قاطعیت در تصمیم گیری و عدم تسامح و تساهل را می توان از دیگر ویژگی های آن مرد بزرگ برشمرد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ حجت الاسلام حمید روحانی در یادوراه شهید شیخ فضل الله نوری در یزد؛با اشاره به این مطلب که استکبار جهانی و ترفندهایش علیه ملت های مسلمان بسیار گسترده و سهمگین است گفت: زمانی که غربی ها نتوانستند درجنگ های صلیبی بر مسلمانان چیره شوند به بررسی علل و عوامل آن پرداختند و در این میان متوجه شدند ملت های مسلمان ویژگی هایی دارند که تا این ویژگی ها از انان گرفته نشود غلبه بر آن ها ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام روحانی افزود:بنابراین استکبار به فکر راه اندازی سازمان فراماسونی افتاد تا با تشکیل آن بتواند اندیشه های اسلامی و انسانی را در جوامع اسلامی نابود کند.

وی تلاش جریان فراماسونی را حول دو محورحذف شخصیت های مبارزدر برابر استکبار و ممانعت از پرورش مجدد آنان دانست و ابراز داشت: فراماسون ها همواره در طول تاریخ تلاش کردند تا شخصیت های وارسته و انسا ن های مقاوم  در برابر ظلم و استکبار را به هر نحوی از صحنه سیاسی حذف کنندپس در اولین قدم دست به ترورشخصیتی زده و در صورت عدم موفقیت با ترور فیزیکی این کار را انجام دادند.

روحانی تکبر،حب نفس و مقام پرستی را آفت انسان ها به ویژه روحانیت عنوان کرد و اظهار داشت: همگان دیدیم کسانی که این صفات رذیله را درخود داشتند در سال های گذشته چه مشکلاتی را به دین و کشور تحمیل کردند و هزینه های گزافی که برروی دست ملت بزرگ ایران گذاشتند فراموش شدنی نیست.

سخنران مراسم یادواره شهید شیخ فضل الله نوری تصریح کرد: استکبار جهانی از  انسان های مجاهد و مقاوم که نه با تطمیع ونه با فریب در دام آنان نمی افتند به شدت احساس خطر می کند و تمام توان خود را برای ازبین بردن آنان به کار می بندد که نمونه  های بارز آن افرادی نظیرشبخ فضل الله نوری،سیدجمال الدین اسدآبادی و امیرکبیر است.

وی در ادامه به بیان شخصیت شیخ فضل الله نوری پرداخت و اذعان داشت: شیخ فضل الله از جمله کسانی بود که برای استکبار جهانی وحشت آفرید و زمانی که دریافتند تفکر و اندیشه های او دست آن ها را از این کشور قطع خواهد کرد ابتدا ترور شخصیت  و سپس با ترور فیزیکی او را از سر راه خود برداشتند اما غافل از این بودند که با شهادت وی تفکر او دفن نمی شود.

روحانی مهمترین ویژگی شیخ فضل الله را بصیرت و آگاهی بالای او نسبت به مسائل زمان خود دانست و گفت: البته جریان شناسی،نفوذناپذیری،شجاعت،صراحت در گفتار،مقاومت در برابر ظلم،قاطعیت در تصمیم گیری و عدم تسامح و تساهل را می توان از دیگر ویژگی های آن مرد بزرگ برشمرد.

این خطیب توانا  بابیان اینکه فراماسون ها همیشه تلاش می کنند نقش اسلام را در نهضت ها نادیده بگیرند اظهار داشت: در ماجرای نهضت عدالت خواهی شیخ و یارانش برای از بین بردن نقش اسلام در این نهضت بادسیسه های مختلف نهضت عدالت خواهی را به مشروطه تبدیل کردند و برای رسیدن به مقصود خود در اولین قدم ایجاد تفرقه و اختلاف بین علما را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سپس با شایعه و اقدام علیه محمد علی شاه علما و شاه را دربرابر هم قرار داده و سپس علیه حکومت شاه لشکرکشی کرده و افسار حکومت را در دست گرفتند.

روحانی در پایان بزرگترین وظیفه ملت ایران را کسب بصیرت و اعتماد به نفس عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی و عوامل آن کسانی را که  تسلیم  خواسته  های آنان نشود تحمل نکرده،درعوض  انسان های واداداه و خود باخته  را حمایت کرده و با ترویج فساد و حاکمیت روح تکبر و خودخواهی در جامعه وبین  برخی مسئولان، به دنبال نفوذ در لایه های نظام و کشور است.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار