Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

بیانیه گام دوم درواقع به معنای فتح قلل پیشروی این انقلاب است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان یزد در سال جاری به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره‌کرده و گفت: بیانیه گام دوم درواقع به معنای فتح قلل پیشروی این انقلاب است

به گزارش خبرنگار یزدامروز، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان یزد بابیان اینکه روح و روان مهم‌ترین بخش وجودی انسان به شمار می‌رود اظهار داشت: اعمال و اذکار واردشده در ماه شعبان درراستای تقویت همین بخش وجودی انسان است.

حسینی کوهستانی در ادامه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره‌کرده و گفت: بیانیه گام دوم درواقع به معنای فتح قلل پیشروی این انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: بامطالعه این بیانیه به تجربه چهل سال انقلاب در مقابله با حوادث و رخدادهای گوناگون پی می‌بریم که هرکدام از این حوادث به‌تنهایی برای از پای درآوردن یک کشور کافی است.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: این چهل سال تجربه بسیار ارزشمند و تلفیقی از دین و دنیا برای این نظام و انقلاب بوده و رسیدن نظام جمهوری اسلامی به قله نهایی درگرو تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در نظام آموزش‌وپرورش کشور تأکید کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به‌عنوان مدارسی منطبق با شاخصه‌ای اسلامی و انقلابی باید در این حوزه پیش‌قدم باشند.

خروجی مدارس صدرا؛ تربیت افراد برخوردار از سبک زندگی منطبق با آموزه‌های اسلامی است

در ادامه این جلسه منصور ارجمندی معاون متوسطه آموزش‌وپرورش استان بابیان اینکه انتظار خاصی از مدارس صدرا در جامعه شکل‌گرفته افزود: باید خروجی مدارس صدرای ولایت افرادی دارای سبک زندگی خاص منطبق با آموزه‌های اسلامی باشد و این رسالت کادر اجرایی این مدارس را سخت‌تر می‌کند.

وی بر لزوم توجه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس تأکید کرد و گفت: کادر اجرایی مدارس باید به‌صورت روزانه برای اجرای این سند در مدارس برنامه داشته باشند.

ارجمندی بابیان اینکه تنوع‌بخشی در یادگیری باید به‌صورت جدی موردتوجه مدارس قرار گیرد اظهار داشت: تنوع‌بخشی در یادگیری مورد استقبال دانش آموزان و والدین آن‌ها قرارگرفته و استقبال از مدارس صدرا به همین دلیل است.






آخرین اخبار آخرین اخبار