Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

بیش از ۲۳ هزار نفر دانش آموز یزدی عضو سازمان دانش آموزی هستند


رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با اشاره به اینکه بیش از ۸۲۰ مربی در سازمان دانش آموزی استان یزد فعالیت دارند گفت: بیش از ۲۳ هزار نفر دانش آموز یزدی عضو سازمان دانش آموزی هستند.

به گزارش یزدامروز به نقل از صدا وسیما, رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با اشاره به اینکه بیش از ۸۲۰ مربی در سازمان دانش آموزی استان یزد فعالیت دارند گفت: بیش از ۲۳ هزار نفر دانش آموز یزدی عضو سازمان دانش آموزی هستند.

حسین ملانوری با بیان اینکه در سال تحصیلی 92_93 حدود 7 هزار و 500 نفر از دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی استان یزد بودند افزود: این آمار با توجه به حمایت های آموزش و پرورش به رشد قابل ملاحظه ای روبه رو بود و به آمار بیش از 23 هزار نفر رسید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با اشاره به فعالیت بیش از 820 مربی در این سازمان در استان یزد گفت: از این تعداد 700 نفر موفق به گذراندن آموزش های ضمن خدمت شده اند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با اشاره به اینکه نقش سازمان دانش آموزی، اتصال دانش آموز از کلاس درس به اجتماع است تصریح کرد: در این مسیر در تلاش هستیم که مهارت های زندگی و اجتماعی نیز در دانش آموزان تقویت شود.






آخرین اخبار آخرین اخبار