Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر:

تا پایان بحران در کنار مردم هویزه خواهیم بود


فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که شرایط شهرستان هویزه تحت کنترل دقیق و مستمر است، گفت: اتمام مأموریت سپاه الغدیر یزد در خوزستان تا پایان شرایط بحرانی است.

به گزارش یزدامروز؛ سردار«فتح الله جمیری» به مناطق سیل‌زده خوزستان(هویزه) با بیان این‌که نیروهای تخصصی سپاه الغدیر برابر دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان به عنوان معین شهرستان هویزه و 70 روستای تابعه این شهر، اظهار کرد: تمام معاونت‌های تخصصی سپاه الغدیر به منظور کمک به سیل زدگان در هویزه مستقر و تا پایداری کامل در این منطقه خواهند ماند.  
 
وی تلاش برای تثبیت شرایط را یکی از اولویت‌های جدی هویزه در برابر سیل دانست و افزود: مدیریت بحران به همبستگی و وحدت همه آحاد نیاز دارد.
 
فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این‌که مجموعه سپاه و بسیج از مردم است، گفت: مردم ایران بدانند سپاه تا آخرین لحظه همراه و یاری‌رسان سیل زدگان در نقاط مختلف کشور است.
سردار جمیری وجود وحدت رویه بین مسئولان اجرایی و نظارتی را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهرستان هویزه برای مقابله با بحران سیل عنوان و تصریح کرد: رصد لحظه به لحظه مناطق مختلف شهرستان به منظور مقابله با سیلاب در دستور کار ویژه نیروهای مهندسی و اطلاعات سپاه الغدیر یزد است.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار نیروهای سپاه الغدیر مستقر در هویزه است، ادامه داد: خوشبختانه شرایط این منطقه تحت کنترل دقیق و مستمر است.
 
وی اتمام مأموریت سپاه الغدیر در خوزستان را تا پایان شرایط بحرانی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد سیل بندهای متعدد و تلاش برای تعمیر مسیرهای تخریب شده در روستاهای تابعه هویزه از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.
 
انتهای پیام/م*





آخرین اخبار آخرین اخبار