Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد:

تغییر سبک زندگی و ازبین بردن مکتب اهل بیت، بزرگترین هدف دشمن/خانواده ها در برابر دشمن هوشیار و مسلح باشند


آیت الله ناصری درجمع طلاب بسیجی مدرسه شفیعیه یزد گفت: باید خانواده ها در برابر دشمن هوشیار و مسلح باشند و دشمن را به خوبی بشناسند چراکه اگر دیروز عملیات های دشمن در جبهه ودر نبرد با تعدادی رزمنده اتفاق می افتاد امروزه از طریق ماهواره ها در منازل ودر برابر خانواده ها صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار یزد امــــــروز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد درجمع طلاب بسیجی مدرسه شفیعیه یزد گفت: امروز تمام دشمنان اسلام در برابر جمهوری اسلامی ایران صف کشیده اند چراکه ایران در حال صدور انقلاب اسلامی به دنیا و به ویژه کشورهای عرب منطقه است.


آیت الله محمدرضا ناصری یاد آور شد:درست است که به ظاهر جنگ پایان یافته اما واقعیت این است که جنگ با ایران همچنان ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر یافته است.


آیت الله ناصری ادامه داد: اگر دیروز دشمن با اسلحه و توپ  و تانک در حال جنگ با کشور بود امروز با تحریم های اقتصادی و جنگ فرهنگی و هیاهوی سیاسی درحال کارزار است.


نماینده ولی فقیه در استان، رمز پیروزی در برابر دشمنان را وحدت و یکدلی دانست و افزود: همانطور که در زمان جنگ با اتحاد و همبستگی دشمن را به عقب رانده و در جنگ 8ساله به پیروزی رسیدیم امروز نیز باید اختلافات و دعواهای سیاسی را کنار گذاشته و به فکر شکست دشمن باشیم.


وی اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و حرکت جهادی را سه اصل مهم نظام برشمرد و گفت: همانطور که بارها رهبری معظم انقلاب فرمودند بزرگترین هدف دشمن در جنگ نرم، تغییر سبک زندگی و ازبین بردن مکتب اهل بیت است.


خطیب جمعه یزد با اشاره به تجهیز گروه های سلفی و تکفیری توسط دولتمردان غربی گفت: تحریک احساسات مردم دنیا علیه اسلام و به ویژه شیعیان از عوامل به وجود آوردن چنین گروه هایی بوده و این مسئله مسئولیت طلاب علوم دینی را برای آشنایی مسلمانان جهان با چهره واقعی اسلام بیش از پیش کرده است.


وی با اشاره به فعالیت های  بنیاد علمی جامعه المصطفی در تربیت طلاب علوم دینی دیگر کشورها گفت: درست است که در این زمینه دیر اقدام شد اما بحمدالله در همین چند ساله نیز، این بنیاد توانسته با تربیت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به تبيين، توليد و تعميق تفكرات و انديشه هاي اسلامي و نشر و ترويج اسلام ناب محمدي بپردازد و چهره واقعی اسلام را که همان رافت و مهربانی است  به ملت های جهان نشان دهد .

 

امام جمعه یزد بیداری اسلامی را مرهون تلاش های انقلاب اسلامی برشمردو افزود: امروز ملت های عربی از خواب غفلت بیدار شده و با مقایسه عملکرد صادقانه انقلاب اسلامی و اقدامات شیادانه نظام سلطه، ارادتمند به ایران شده و از خط مشی سیاسی ایران الگو برداری می کنند.


وی طلاب و روحانیون را به کسب علم و مطالعه زیاد توصیه کرد واظهار داشت: روحانیون و طلاب باید با کسب سنگرهای علم و دانش و دفاع جانانه از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت، مردم را نسبت به خطرات و تهدیدات دشمنان آگاه ساخته و کشور را در برابر تهدیدات فرهنگی مصون کنند.


آیت الله ناصری در پایان تاکید کرد: باید خانواده ها در برابر دشمن هوشیار و مسلح باشند و دشمن را به خوبی بشناسند چراکه اگر دیروز عملیات های دشمن در جبهه  ودر نبرد با تعدادی رزمنده اتفاق می افتاد امروزه از طریق ماهواره ها در منازل ودر برابر خانواده ها صورت می گیرد.
 





آخرین اخبار آخرین اخبار