Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

حمله کوبنده به پایگاه نظامی آمریکا نشان از قدرت ایران و عظمت ملت بود


فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: نظام سلطه به سرکردکی آمریکا در منطقه شکست‌پذیر و آسیب‌پذیر است و این اقدامی که صبح امروز صورت گرفت، هیمنه دروغین استکبار و آمریکا را در در منظر همگان نمایان کرد.

سرهنگ رضا پورشمسی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، در واکنش به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا، گفت: با توجه به اهمیت پایگاه نظامی آمریکایی‌ مورد حمله توسط سپاه، این اقدام در واقع قدرت نظام جمهوری اسلامی و عظمت ملت قهرمان ایران را مشخص کرد.

وی افزود: نظام سلطه به سرکردکی آمریکا در منطقه شکست‌پذیر و آسیب‌پذیر است و این اقدامی که صبح امروز صورت گرفت، هیمنه دروغین استکبار و آمریکا را در در منظر همگان نمایان کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تأکید کرد: نصرت الهی و پیروزی‌ها در گرو ایمان به خدا، وحدت، بصیرت و ولایتمداری به دست می‌آید و باید این روحیه انقلابی همواره مدنظر مردم و مسوولان امر قرار گیرد.

پورشمسی خاطرنشان کرد: علت اصلی محبوبیت شهید سلیمانی ایستادگی، خلوص، بصیرت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن ایشان بود.

وی در پایان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار در راه خدا در بین مردم و جوانان گسترش یابد، اظهار داشت: نترسیدن از دشمنان و عمل به وظایف الهی و ولایتمداری، تداوم شکست استکبار و آمریکایی‌ها را در منطقه به همراه دارد و باید برای تحقق اهداف شهیدان  و ولایت همواره در صحنه حاضر باشیم.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار