Navigation Navigation

محتوا محتوا

وزیر را ه و شهرسازی در یزد:

حمل بیش از 30درصد بار کشور ازطریق راه آهن یزد/باید از حادثه قطار سمنان عبرت گرفت+تصاویر


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این مطلب که بیش از 30درصد بار کشور ازطریق این خط راه آهن حمل می شود خاطر نشان کرد:در سال گذشته این منطقه شاهد رشد 37 درصدی ظرفیت بوده است.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدرسا؛ وزیر را ه و شهرسازی در حاشیه بازدید از احداث خط راه آهن بندر عباس – اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: این راه آهن مسیر یک خطه بندرعباس اصفهان است که از بافق تا بندر عباس آن دوخطه بوده و  گلوگاه های مهمی از بافق تازرین شهر درآن وجود دارد.

عباس آخوندی ادامه داد: این مسیردر حدود 500کیلومتر است که 470کیلومتر آن مسیر مستقیم و مابقی خطوطی است که در ایستگاه ها اجرا می شود.

آخوندی با بیان پیشرفت 60درصدی پروژه اظهار داشت : این پروژه در زمان سفر ریاست جمهوری به استان آغاز به کار کرد وامیدورایم بتوانیم در بخش یزد تا پاین سال جاری ودربخش اصفهان تا پایان دوره به بهره برداری برسانیم

وزیرراه و شهرسازی با اشاره به این مطلب که بیش از 30درصد بار کشور ازطریق این خط راه آهن حمل می شود خاطر نشان کرد:در سال گذشته این منطقه شاهد رشد 37 درصدی ظرفیت بوده است و امیدواریم یا اجرای این راه آهن شاهد افزایش ظزفیت در این منطقه باشیم

وی از اجرای تمام سیستم علائم و ایمنی در این راه آهن خبر داد و گفت: امیدواریم در حهت افزایش ایمنی و توسعه آن سیستم کاملا اتوماتیک را دراینجا شاهد باشیم.

آخوندی با یادآوری چهلمین روزحادثه قطار سمنان گفت: هم باید یاد جانباختگان این حادثه را گرامی داشت و هم از این حادثه در زمینه توسعه ایمنی راه آهن حداکثر عبرت گیری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار