Navigation Navigation

محتوا محتوا

در هشتمین همایش ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد؛

خیران ابرکوهی ۱۰۶ میلیون تومان به آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند


در هشتمین همایش ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان ابرکوه، توسط خیران این شهرستان بیش از ۱۰۶ میلیون تومان برای آزادی این زندانیان جمع آوری شد.

به گزارش یزد امـــــروز، فرماندار ابرکوه در این همایش اظهار داشت: جشن گلریزان شهرستان ابرکوه متفاوت و از برنامه های خوب و برتر انجام شده در استان محسوب می شود.

سیدنبی رسولی با بیان اینکه با آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نه فقط به وی بلکه به جامعه کمک کرده ایم، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات خانواده های این افراد به جامعه منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون و در هفت دوره گذشته، جشن گلریزان ابرکوه با همت خیران و ستاد دیه، ۳۰ نفر از این زندانیان به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

این مسئول  ادامه داد: همچنین سال گذشته با تشکیل کارگروهی متشکل از افراد معتمد، خیران و مسئولان ذیربط توانستیم با کسب رضایت و پرداخت کمترین میزان دیه از اولیای دم سه نفر رضایت بگیریم و از اعدام سه نفر جلوگیری شد.

رسولی گفت: سال پیش بیشترین مبلغ پول در جشن گلریزان ابرکوه فراهم شد و امیدواریم امسال نیز همت خیران در راستای کمک به زندانیان نیازمند کارساز شود.

وی با تاکید بر تلاش مردم و مسئولان برای جلوگیری از مشکلاتی که سبب‌ساز زندانی شدن افراد با جرائم غیرعمد می‌شود، اظهار داشت: دولت نیز باید با فراهم کردن زیرساخت‌هایی مانند ایجاد راه‌های ارتباطی ایمن در این راستا گام بردارد.

امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: اگر کسی یک حسنه انجام داد و یک قدم در راه خیر برداشت، خداوند پاداش او را ۱۰ برابر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: هیچ کار خیری ارزشمندتر از برطرف کردن غم از دل خانواده‌ای نیست.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان یزد نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از جایگاه برتر شوراهای حل اختلاف ابرکوه در استان یزد گفت: ای کاش می‌شد که ثمره کار خیران را در چنین برنامه‌ای به تصویر کشید.

دبیر جشن گلریزان ابرکوه نیز در حاشیه این مرام در گفتگو با خبرنگار مهر از همت خیران شهرستان ابرکوه در راستای تلاش برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد تقدیر کرد.

محمدتقی دل‌آزاد بیان کرد: در هشتمین جشن گلریزان ابرکوه بیش از ۱۰۶ میلیون تومان از طرف خیران ابرکوهی به این منظور اهدا شد.

 

منبع:مهر






آخرین اخبار آخرین اخبار