Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه موقت یزد:

درحسینیه ایران نباید مجالسی برپا شود که با اهداف قرآن مغایرت داشته باشد


امام جمعه موقت یزد گفت: درحسینیه ایران نباید مجالسی برپا شود که با اهداف انقلاب مغایرت و با دستورات قرآن و فرهنگ اسلامی همخوانی نداشته باشد.

به گزارش یزدامروز، حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد  با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر و روز 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)  اظهار داشت: دو نکته مهم از انقلاب همیشه باید مد نظر قرار بگیرد؛ یکی تاریخ انقلاب و سختی های که مردم برای رسیدن به آن متحمل شدند و دیگری اهداف انقلاب است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به برخی شعارهای دوران انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: ما انقلاب نکردیم که افراد معدودی به پست ها و حقوقهای بالا  دست پیدا کنند و کشور را در برخی موارد فرهنگی  به بیراهه  برویم که اینها با اهداف انقلاب امام سازگاری ندارد چرا که در جامعه ای که بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده، نباید فساد و بی‌بند و باری باشد.

آیت‌اللهی با اشاره به اینکه دستاوردها و اهداف انقلاب با برخی رفتارها و برنامه ها مغایرت دارد، بیان داشت:  اگر در این موارد غفلت کنیم ضربه سختی خواهیم خورد که به هیچ شکلی نمی توان آن را جبران کرد لذا باید مسئولان در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد با تاکید به اهداف انقلاب یادآور شد: درحسینیه ایران است نباید مجالسی برپا شود که با اهداف انقلاب مغایرت و با دستورات قرآن و فرهنگ اسلامی همخوانی نداشته باشد.

وی با اشاره بر توجه به دغدغه‌های حوزه‌های علمیه ابراز داشت: مجالسی است که حتی چند درصد با اهداف قرآن مخالفت دارد باید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان گام به گام به سراغ ما می آید گفت: تک تک من و شما به ویژه کسانی که پست و مقامی دارند مسئولیم و  باید در برابر خداوند و شهدا پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ب






آخرین اخبار آخرین اخبار