Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد :

دشمن در این نوع رزمایش‌ها با موضوع جدیدی برای مبارزه روبه‌رو خواهد شد/باتفکر بسیج در این آب و خاک،دنیا تغییر خواهد کرد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه اقتدار رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» گفت: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» قدرت تصمیم‌گیری را از دشمن سلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه اقتدار رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و نیز سلام بر ارواح پاک شهدای جهان اسلام، این اقدام را جنگی ولی آسمانی توصیف کرد و افزود: این رزمایش قادر به تولید قدرت بوده و دلیرانه هر نوع حمله دشمن را دفع می کند.

سردار فتوحی گفت: خنثی‌سازی اصل ضربه و حرکت در این رزمایش را در برابر دشمن از راهبردهای اصلی است و در این رزمایش‌ها که برای دشمن حالت بازدارندگی دارد، همواره با روشی جدید در مبارزه روبه‌رو خواهند شد.

وی ادامه داد: دشمن در این نوع رزمایش‌ها با موضوع جدیدی برای مبارزه روبه‌رو خواهد شد به گونه‌ای که نتواند به عناصر ثابتی در تصمیم‌گیری دست پیدا کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان با تاکید بر اینکه رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» قدرت تصمیم‌گیری را از دشمن سلب می‌کند بیان داشت: دشمن در این صورت از اهداف خود دست کشیده و مجبور به عقب‌‌نشینی خواهد شد و این تفکر بسیجی را به نمایش می‌گذارد.

وی عنوان کرد: تاکتیک‌ها چنان با اقتدار و تدبیر است که به دلیل پنهان بودن بخشی از تاکتیک‌ها و تفکرات بسیج، دشمن با الهام جدیدی روبه‌رو شده و تنها راه باقیمانده را بازگشت از هدف و تصمیم خود می‌بیند.

سردار فتوحی ادامه داد: دفاع از کوی برزن، مقابله با اقدامات ضدامنیتی و ضد شورش، امداد و نجات و مردم‌یاری از برنامه‌های عملیاتی تدارک دیده شده در این رزمایش است که با حضور گردان‌های بسیج برگزار خواهد شد و اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: با تفکر بسیج و حضور بسیجیان در جای جای این آب و خاک، طبیعت دنیا تغییر خواهد کرد و قدرت‌های بزرگ استکباری مجبورند تا در برابر قدرت عظیم بسیج و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان ادامه داد: این رزمایش با حضور 8 هزار بسیجی به گونه‌ای عمل خواهد کرد که بنیان‌های سست سیاست‌های عنکبوتی و پوشالی استکبار جهانی ویران خواهد شد.

وی افزود: بسیجیان استان، در این رزمایش بزرگ، آموخته‌های خود در دوره‌های آموزش نظامی، عقیدتی، سیاسی و پدافندغیرعامل را در معرض نمایش می‌گذارند و با نحوه کار سلاح‌های سنگین به طور عملی آشنا خواهند شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار