Navigation Navigation

محتوا محتوا

شهردار یزد:

دقت بالا و حساسیت کار؛علت زمان بر بودن پروژه پل باهنر/مرمت باحداکثرسرعت انجام خواهدشد


شهردار یزد علت زمان بر بودن پروژه را دقت بالا و حساسیت کار عنوان کرد و ابراز داشت:به دلیل اینکه درزهای انبساط باید خیلی دقیق شکافته، درزهای قبلی جمع آوری و مواد آب بند کار شود نمی توان انتظار سرعت عمل بالا را در کار داشت.

به گزارش یزدامروز؛ شهردار یزد در خصوص وضعیت تعمیر پل باهنر گفت: این پل یک سازه چند عنصری و روگذر بوده بنابراین نیازمند کنترل های در حین بهره برداری هستند.

محمدرضا عظیمی زاده افزود: به دنبال مشاوره هایی که با مشاورپروژه صورت گرفت تصمیم براین شد که برای بالا بردن دوام و عمر بهره برداری از این پل، بالشتک های پل تعویض و درزهای انبساط آن نیز آب بندی شود.

وی علت زمان بر بودن پروژه را دقت بالا و حساسیت کار عنوان کرد و ابراز داشت:به دلیل اینکه درزهای انبساط باید خیلی دقیق شکافته، درزهای قبلی جمع آوری و مواد آب بند کار شود نمی توان انتظار سرعت عمل بالا را در کار داشت.

شهرداریزد ادامه داد: به دلیل اینکه پس از اتمام هر مرحله از کار، مرحله بعدی آغازمی شود و باید مدت زمانی برای نهائی شدن بخش های قبلی سپری شود عملیات ترمیم سازه را نمی توانیم در چند شیفت انجام دهیم و به صورت تک شیفت انجام می شود

وی در خصوص زمان اتمام پروژه هم اظهار داشت: مدت زمان یک ماهه ای برای این کار درنظر گرفته شده اما تاکید کردیم پیمانکار با حداکثر سرعت ممکن کارکند و در حال حاضر هم تعویض بالشتک ها به پایان رسیده و در حال آب بندی درزها برای حفظ سازه در مقابل خطرات احتمالی و دوام بیشتر هستیم.

عظیمی زاده در پایان  با بیان اینکه تمامی این اقدامات در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است از صبر و حوصله مردم قدردانی کرد و به مردم توصیه کرد همشهریان عزیز تا پایان زمان پروژه از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار