Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

دلارهای عربی ترامپ را به یاوه گویی انداخته است


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ترامپ مست دلارهای عربستان سعودی شده است، وی را عروسک کوکی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است.

به گزارش  یزدامروز به نقل از یزدرسا، آیت الله ناصری  امام جمعه یزد در جلسه تفسیر قرآن در جمع مسئولان یزدی، با بیان اینکه دلارهای عربستان آمریکایی‌ها را مست کرده است، اظهار کرد: دلارهای عربستان چقدر می‌توانند عقل انسان‌ها را منحرف کند و به هر دروغ و گناه و خباثتی وادار کند.

وی اذعان کرد: حیله‌‌های شیاطین بزرگ هم در کنار عربستان سعودی به دنبال از پای در آوردن ایران هستند و برای این منظور ترامپ را جلو انداخته‌اند.

ناصری با بیان اینکه اقدامات حاضر برای ضعیف و خلع سلاح ایران انجام شده است، ادامه داد: همه این زد و بندهایی هم که انجام می‌دهند برای همین است و با پول نفت کشورهای عربی و حیله‌گری‌های انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی این مسیر را انجام می‌دهند.

وی ابراز کرد: تمام حرف‌ها و تهمت‌هایی که ترامپ به ایران نسبت می‌دهد عینا مربوط به خودشان است و آمریکایی‌ها بودند که در منطقه و در کشورهای مختلف اقدام به جنگ افروزی و کشتار مردم مظلوم کردند.

ناصری ترامپ را همانند یک عروسک کوکی دانست و افزود: ترام با دلار و برخی حرکات و حرف‌های دیگر کوک شده و چنین یاوه‌گویی‌ها را انجام می‌دهد ولی تمام دنیا به خوبی می‌دانند که این حرف‌ها دروغ است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: اکنون استکبار جهانی در شخصیت فردی به نام ترامپ جمع شده و سران رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستبکر جهان وی را پیش انداخته‌اند.

وی اضافه کرد: تمام یاوه سرایی‌هایی که الان انجام می‌شود به دلیل عصبانیت‌هایی است که از شکست‌های پی در پی خود در منطقه در وجودشان ایجاد شده و جایگاه خود را در خطر دیده‌اند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه آمریکا و مستکبران جهان موقعیت خود را در منطقه در خطر دیده‌اند، گفت: ایران نگذاشته آنها به اهداف خود که تجزیه عراق، تجزیه سوریه و لبنان و افزودن به اسرائیل و تحقق خاورمیانه بزرگ است برسند و همین موضوع برای آنها به خشم بزرگ تبدیل شده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار