Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول سابق بسیج مستضعفین استان یزد:

راهپیمایی عظیم اربعین؛نشان دهنده تشکیل بسیج جهانی اسلام/بسیج؛ضامن پایداری و امنیت کشوراست


نماینده تولیت آستان قدس رضوی در یزد راهپیمایی عظیم اربعین را نشان دهنده تشکیل بسیج جهانی اسلام دانست و بیان کرد: امروزالگوی بسیج در کشورهای سوریه،عراق و یمن مورد توجه قرار گرفته و موفقیت های اخیر رزمندگان عراقی و سوری در برابر تروریست های داعش گواه همین مطلب است.

مسئول سابق بسیج مستضعفین استان یزد در مصاحبه با یزدامروز؛: تشکیل بسیج  را از الطاف الهی دانست وگفت:  این نهاد مقدس برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی داشته است.

محمد صالح جوکار افزود: شاید در ابتدای امر کسی تصور نمی کرد هدف نهایی امام (ره)چیست و برخی افراد سطحی نگردر جامعه اظهار می داشتند کشوری که سپاه و ارتش دارد چه نیازی می تواند به بسیج مردمی داشته باشد اما رفته رفته با گذشت عمر انقلاب شاهد برکات و آثار بسیج به ویژه در دفاع مقدس بودیم.

جوکار با اشاره به خدمات بسیج پس از جنگ تحمیلی ادامه داد: هرچند پس از جنگ هم عده ای خواستار حذف بسیج از پیکره نظام بودند و برای این نهاد ارزشمند کارایی غیر نظامی قائل نبودند اما امام عزیزمان بر ادامه فعالیت بسیج تاکید کرده و خواستار تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا شدند و امروز می بینیم که حیطه جغرافیایی بسیج از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است

نماینده تولیت آستان قدس رضوی در یزد وجود نیروی عظیم بسیج را عاملی برای سردرگمی و عدم توانایی محاسبه عمق ثبات و پایداری جمهوری اسلامی توسط دشمنان دانست و ابراز داشت: امروز پس ازگذشت 4 دهه از انقلاب، بیسج  توانسته با ایجاد قدرت مردمی نقش مهمی در بازدارندگی دشمنان انقلاب اسلامی  ایفا کرده و عمق پایداری و امنیت کشور را افزایش دهد.

وی در ادامه به حرکت پیش رونده  بسیج در کشور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:بسیج باید در هر میدانی حضور داشته باشد و این از فرامین امام و ماموریت های ابلاغی مقام معظم رهبری به بسیج بوده  وامروز مشاهده می کنیم که بسیج در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و تولیدات قدرت نرم و مقابله با تهدبدات نرم دشمن پیشتاز است.

رییس سابق سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان  کشور محرومیت زدایی، دستگیری از فقرا، محدود کردن فقر در محیط های روستایی وایجاد 230هزار نفر شغل  در حوزه اشتغال با تکیه بر منابع اندک خودرا ازجمله خدمات درخشان بسیج در کشور برشمرد و افزود: بسیجیان ما امروز در عمل به فرامین فرمانده کل قوا در زمینه اقتصاد مقاومتی از بسیاری از دستگاه ها جلوتر هستند.

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مقابله با نفوذ دشمن را جدیدترین ماموریت بسیج عنوان کردو گفت: با توجه به اینکه بسیج در کف جامعه حضور دارد می تواند مدافع و پاسدارخوبی برای  مرزهای اعتقادی و ارزشی جامعه و انقلاب اسلامی باشد و دربرابر توطئه ها و تهدیدات موردی  و جریانی ضد انقلاب واکنش نشان دهد.

جوکار افزود: بسیج در شرایط کنونی از مرزهای قومیتی،طابفه ای و ملیتی عبور کرده و وارد مرزهای اعتقادی شده که می توان راهپیمایی عظیم اربعین را نمونه ای از آن و مهترین دستاورد بسیج در حوزه جهانی دانست و این همایش قدرت اتحاد و انسجام مسلمانان را به رخ دشمنان اسلام می کشد.

وی راهپیمایی عظیم اربعین را نشان دهنده تشکیل بسیج جهانی اسلام دانست و بیان کرد: امروزالگوی بسیج در کشورهای سوریه،عراق و یمن مورد توجه قرار گرفته و موفقیت های اخیر رزمندگان عراقی و سوری در برابر تروریست های داعش گواه همین مطلب است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم خودداری رسانه های غربی از پوشش خبری راهپیمایی عظیم اربعین را حاکی از ترس و وحشت دول غربی از اتحاد مسلمین برشمرد و ابراز داشت : قطعا پخش چنین تصاویری سبب ایجاد تزلزل در روحیه مردم این کشورها خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم  در پایان به شکست های متعدد آمریکا در منطقه و به صدا درآمدن زنگ خطر برای این کشور اشاره کرد و گفت: علی رغم پروژه هایی که آمریکا در منطقه دنبال کرده روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی اضافه شده به طوری که برخی کشورهای منطقه نظیر عراق که در نقشه های آنان باید به یک حکومت لائیک مبدل می شد امروز از متحدان جمهوری اسلامی بوده و به مرکزی برای حضور مسلمانان با همه ملیت ها از سراسر دنیا تبدیل شده است .






آخرین اخبار آخرین اخبار