Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسول کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور:

روحانیت، بسیج وکانون های فرهنگی وهنری مساجد از عوامل عدم تاثیر گذاری تهاجمات فرهنگی دشمن در ایران /مسئولین فرهنگی کشور سربازان خاموش نظام و یاوران رهبری هستند


مسول کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورمسئولین فرهنگی کشور را سربازان بی خاموش و یاوران رهبری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار یزد امـــــــروز؛ مسول کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور؛ مسئولین فرهنگی کشور را سربازان بی خاموش و یاوران رهبری عنوان کرد و با بیان اینکه سران جنگ نرم مسائل را در محور مساجد دنبال میکنند اظهار داشت: از سال 1385تا کنون تعداد کانون های فرهنگی ؛هنری از2400کانون به مرز 19هزار پایگاه درکشوررسیده که آمار قابول توجهی است.


حمید رضا سلیمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفر به خراسان جنوبی با تاکید ویژهای به امر مساجد داشتند گفت: حضرت آقا به تمام ائمه جماعات سفارش فرمودند که خود را به سلاح استدلال و منطق  مجهز و درکانون های فرهنگی و هنری در مساجد پذیرای نسل جوان باشید.


سلیمانی به تلاش های دشمنان در تهاجم  به کانونهای فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: رادیو آمریکا سه عامل روحانیت و در راس آن امام خامنه ای ؛بسیج و کانون های فرهنگی وهنری مساجد را از عوامل عدم تاثیر گذاری تهاجمات فرهنگی در ایران عنوان کرده است.


وی کانون های فرهنگی را نقطه اتصال بین خانه و مدرسه دانست و تصریح کرد: امروز دشمن نیز بیکار ننشسته  و از فضای سایبری برای دامن زدن توطئه ها خود بیش از پیش بهره برده است .


مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشوردرپایان ابراز امیدواری کرد در سال آینده  و برنامه ششم توسعه وضعیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تبین و روشن بشود.






آخرین اخبار آخرین اخبار