Navigation Navigation

محتوا محتوا

بازیگر سینما و تلویزیون:

روحانی هر قولی داده برعکسش اتفاق افتاده است


بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: آقای روحانی بارها وعده داده است، به سخنرانی‌های قبل از رئیس‌جمهور شدنش هم توجه کنید از این وعده‌هایی که به آن عمل نکرده بسیار زده است، خوشبختانه با وجود فضای مجازی تمام این سخنرانی‌ها وجود دارند و راحت پیدا می‌شود.

به گزارش یزدرسا، حمید ابراهیمی در خصوص وعده‌های رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی بارها وعده داده است، به سخنرانی‌های قبل از رئیس‌جمهور شدنش هم توجه کنید از این وعده‌هایی که به آن عمل نکرده بسیار است، خوشبختانه با وجود فضای مجازی تمام این سخنرانی‌ها وجود دارند و راحت پیدا می‌شود.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: آقای روحانی گفت دلار 4000 تومان را گران نمی کنیم ولی دیدیم که به 18000 تومان هم رسید و الان نزدیک 12000 تومان است.

وی در پاسخ به این سئوال که دولت گفته است درآمدهای حاصل از افزایش نرخ بنزین را تحت عنوان یارانه به 18 میلیون خانواده باز می‌گرداند، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیافتد، می‌دانید چرا؟ چون ما در مورد کسی که حرف می‌زنیم، شخصیت و رفتار او را در سال‌هایی که شناخته‌ایم می‌سنجیم، رفتارهای آقای روحانی را از زمانی که رئیس‌جمهور شده‌اند تا به حال که مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم که تمام حرف‌ها و وعده‌هایشان برعکس انجام شده است؛ یعنی گفت کاری می‌کنیم که مردم در کمال راحتی زندگی کنند اما برعکس شده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار