Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر در همایش تجلیل از سربازان:

سربازان در هر جایگاه و رده‌ای افتخار ملت و نیروهای مسلح هستند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش تجلیل از سربازان استان، سربازان را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سربازان در هر جایگاه و رده‌ای که باشند افتخار ملت و نیروهای مسلح هستند.

به گزارش یزدامروز، سرهنگ رضا پورشمسی امروز در همایش تجلیل از سربازان استان، سربازان را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سربازان در هر جایگاه و رده‌ای که باشند افتخار ملت و نیروهای مسلح هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تفاوت نگاه به شخصیت سرباز دردوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: در دوران ستمشاهی نگاه شایسته ای به سربازان وجود نداشت و سرباز در حقیقت گماشته فرمانده خود بود و حتی کارهای منزل وی را نیز انجام می داد.

وی افزود: متاسفانه در رژیم طاغوت از کلمه سرباز نیز استفاده نمی شد و سربازان را با لغت «اجباری» مورد خطاب قرار می دادند  که این موضوع نشان دهنده عدم توجه به جایگاه و شأن سربازان بود اما امروز در نظام جمهوری اسلامی با نگاه بالنده ای که به سرباز وجود دارد «سربازی» افتخاری برای همه نیروهای نظامی بوده و تمامی نیروهای نظامی از رده های ارشد فرماندهی تا رده های پایین تر همه سرباز نظام هستند. 

پورشمسی در پایان تاکید کرد: سربازان نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای مطلوبی را در حوزه‌های مختلفی برای کشور رقم زده اند و نیروهای مسلح به این عزیزان می بالد و افتخار می کند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار