Navigation Navigation

محتوا محتوا

بازیگران سینما و تلویزیون:

سردار سلیمانی غرور ملی من را سیراب کرد/ 19سال خارج بودم و دیدم که همه‌چیزشان دروغ است


بازیگر سینما بیان کرد: من 19 سال در خارج از کشور زندگی کرده‌ام اما آنجا حس کردم که همه‌چیزشان دروغ است حتی خودشان هم به خودشان دروغ می‌گویند، شعارهای ریاست جمهوری‌شان را ببینید همه‌شان به هم دروغ می‌گویند.

به گزارش یزدامروز، سعید راد در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: من به عرق ملی مملکتم و جوانانش همیشه افتخار کرده‌ام اما در طول تاریخ که نگاه می‌کنم ما همیشه مستعمره کشورهایی بودیم که به ما زور گفتند و زور شنیدیم تا اینکه به جمهوری‌اسلامی رسیدیم.

وی افزود: وقتی من می‌بینیم الان هم می‌خواهند همان زور و استعمار را به راه بیندازند و می‌خواهند باعث شوند که عرق ملی ما نتواند آن جولان را داشته باشد که جلوی این زور را بگیرد و وقتی که یادم می‌آید که هواپیمای مسافربری ما را روی آب‌های خلیج فارس زدند و به ژنرال‌های خودشان مدال دادند من بغضم می‌گیرد و دلم می‌خواست که می‌توانستیم بروم با مشت در دهان این نامردها بزنند.  

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: فرمانده‌های سپاه و فرمانده‌هان ارتش و هر فرمانده‌ای که در ممکلت ما از این مرز و بوم دارد دفاع می‌کند و سر ما بالاست و دنیا روی ما یک حساب دیگری باز کرده است و این باعث غرور ملی ماست.

راد خاطرنشان کرد: وقتی که ما در فضای مجازی و ماهواره‌ها می‌دیدیم که گروه‌های خبیث سر جوانان را جلوی چشم همه می‌برند، اما در برابر آن‌ها یک اسم به نام سردار سلیمانی مطرح شد این غرور ملی من را سیراب می‌کند.

وی عنوان کرد: من 19 سال در خارج از کشور زندگی کرده‌ام اما آنجا حس کردم که همه‌چیزشان دروغ است حتی خودشان هم به خودشان دروغ می‌گویند، شعارهای ریاست جمهوری‌شان را ببینید همه‌شان به هم دروغ می‌گویند و همدیگر را رسوا می‌کنند و هیچ اصول اخلاقی در این حکومت‌های آمریکایی وجود ندارد و وجود نخواهد داشت.

بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: من متأسافم می‌شوم از آن ایرانی‌هایی که خارج از کشور با چه ذلتی خودشان را به یک شماره رسانده‌اند و ابراز خوشحالی می‌کنند انگار ما یادمان رفته متعلق به کدام آب و خاک هستیم، مثل اینکه ما یادمان رفته چی‌ها کشیده‌ایم و یادمان رفته زمانی که امثال قاسم سلیمانی‌ها جوان بودند چگونه از این خاک دفاع کردند.

راد بیان کرد: ما در منطقه‌ای داریم زندگی می‌کنیم و قدرت داریم که اگر این قدرت کوچکترین تزلزلی پیدا کند به ما رحم نخواهند کرد و این سردارها باعث غرور ملی ما هستند؛ در مملکتی که با این بی‌رحمی ما را ترور اقتصادی کردند مردم با سینه ستبر همه چیز را دارند تحمل می‌کنند این هم غرور ملی است و هر کشور دیگری بود سنگ روی سنگ بند نمی‌شد.

وی گفت: مردم ثابت کردند که چقدر با همت و غیرت پشت سردارهای خودشان ایستاده‌اند و با تمام وجود حرکت می‌کنند تا به دشمنان نشان دهند که با ما نمی‌توانید شوخی کنید؛ غرور ملی ما در دنیا خدشه‌دار شده بود و امروز دارد التیام می‌گیرد و سرجای خودش می‌آید و خوشحالم که ما هر نوع قدرتی که شما فکر می‌کنید داریم.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار