Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه موقت یزد:

شهروندان یزدی در مصرف آب وبرق دقت بیشتری را بعمل آورند/ اقتصاد مقاومتی چاره حل مشکلات اقتصادی کشور


امام جمعه موقت یزد گفت: استان یزد به خاطر گرمای شدید در شرایط ویژه ای قرار دارد و ناخودآگاه مصرف آب و برق در تابستان در این استان افزایش پیدا می کند اما باید مراقب باشند و از مصرف بی رویه پرهیز کنند.

به گزارش یزدامروز، امام جمعه موقت یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه به موقعیت ویژه استان یزد در زمینه منابع آبی و خشکسالی ها و بی آبی‌های این استان اشاره کرد و افزود: همه مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند و دقت بیشتری در استفاده از آن به خرج دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد آیت اللهی در ادامه با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف برق اذعان کرد: استان یزد به خاطر گرمای شدید در شرایط ویژه ای قرار دارد و ناخودآگاه مصرف آب و برق در تابستان در این استان افزایش پیدا می کند اما باید مراقب باشند و از مصرف بی رویه پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی به یکدیگر وابسته هستند، اظهار داشت: برخی معضلات فرهنگی نظیر بدحجابی، آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و حتی می تواند سبب از هم گسستن بنیان خانواده ها شود.

آیت اللهی با بیان حدیثی درباره لزوم رعایت امربه معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این دو فریضه واجب اگر رعایت شود بسیاری از مشکلات جامعه بویژه بدحجابی رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در استان یزد نیز شاهد افزایش بدحجابی هستیم، بیان کرد: وضعیت بدحجابی موجود در جامعه را در شأن مردم مومن نیست و باید مسئولان و مردم در حل این معضل اجتماعی تلاش کنند.

امام جمعه موقت یزد عنوان کرد: بدحجابی در یزد باید با امر به معروف و نهی از منکر مردم و تلاش و برنامه ریزی مسئولان از بین برود و یزد شأن دارالعبادگی خود را حفظ کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به موضوع برجام و صحبت‌هایی که پیرامون آن در جامعه می‌شود، افزود: مسئولان تلاش های بسیاری برای به نتیجه رساندن برجام کردند اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد.

آیت الهی به نامگذاری امسال اشاره کرد و ادامه داد: امروز همه به این موضوع تاکید دارند که مشکلات اقتصادی ایران تنها به وسیله تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.

امام جمعه موقت یزد گفت: امسال به دو موضوع تولید و اشتغال در جامعه تاکید ویژه ای صورت گرفته و باید همه مسئولان نسبت به این دو موضوع به ویژه در زمینه افزایش کیفیت تولیدات داخلی توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار