Navigation Navigation

محتوا محتوا

فعال سیاسی استان:

عده ای در صدد طراحی توطئه«تئوری سازی نفی استقلال» هستند/استکبار ستیزی امام(ره)؛ مبنای تفکر انقلاب


فعال سیاسی استان گفت: مسله استکبار ستیزی امام خمینی(ره) به عنوان یک اصل در مبنا و تفکر انقلاب مورد تاکید است تا در شرایط نوین کنونی جهان اسلام دچار توطئه پیچیده تر از گذشته استکبار قرار نگیریم زیرا عده ای در صدد طراحی توطئه تئوری سازی نفی استقلال هستند.

به گزارش یزدرسا، فعال سیاسی استان یزد در مصاحبه با عصر سیاست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: این سخنان مقام معظم رهبری درشرایط حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی مطرح شد، از یک جهت انقلاب اسلامی در حال گسترش در اعماق جهان اسلام است و از طرف دیگر مستضعفین و محرومان جهان در حال شناخت و درک پیام اصیل انقلاب اسلامی با هدف احیای اندیشه های ناب اسلام و همچنین طرد نظام استکبار و استثمار جهانی از طریق مقاومت وپایداری و ایثار و جهاد در برابر عوامل استکبار و جنگ های نیابتی در داخل کشور خود هستند .

غلامحسین دشتی افزود: مقام معظم رهبری با این سخنرانی فرصتی را به نام الگوی جامعه از انقلاب و پیشرفت های بنام مکتب امام را عرضه داشتند و بر آن تاکید کردند و از سوی دیگر خطر تحریف این الگو جامعه را در این شرایط حساس هشدار دادند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تذکر دادند که در داخل و خارج ایران و«جهان اسلام» دشمن در صدد کورکردن مسیر حرکت ملت ها به سمت استقلال و بازیابی هویت مستقل است.

رئیس مجمع بسیج استان یزد تصریح کرد: در این راستا مقام معظم رهبری این نکته را مورد تاکید قرار دادند که استکبار در مجموعه توطئه های خود بر علیه انقلاب ناکام شده است لذا درصدد است تا چشمه اصلی الهام بخش در مبارزه استکبار ستیزی را که همانا اسلام ناب محمدی که از جانب امام (ره) مطرح شد را مورد تهاجم قرار دهد.

این تحلیلگر سیاسی استان در ادامه با اشاره به اصول اندیشه امام (ره) عنوان کرد: مسله استکبار ستیزی امام خمینی(ره) به عنوان یک اصل در مبنا و تفکر انقلاب مورد تاکید است تا در شرایط نوین کنونی جهان اسلام دچار توطئه پیچیده تر از گذشته استکبار قرار نگیریم زیرا عده ای در صدد طراحی توطئه تئوری سازی نفی استقلال هستند.

دشتی بیان داشت: موضوعی که امروز در دستور کار استکبار جهانی و عوامل و یا افراد غافل قرار گرفته است بی اهمیت جلوه دادن استقلال و وجوه آن است تا وابستگی و نفی موردی استقلال را طبیعی جلوه دهند در حالی که استقلال به معنای مرزبندی ارزشها و هویت ملت ها و عامل حفظ منابع مادی و معنوی و تاریخی  هرملت ، یک موضوع غیر قابل مناقشه و معامله است و این بنای تاکید اسلام ؛ امام و مردم ایران در اصل استقلال و مرزبندی با دشمنان و مستکبران و در راس آن شیطان بزرگ، امریکا است. 

 






آخرین اخبار آخرین اخبار