Navigation Navigation

محتوا محتوا

در مراسمی با حضور فرماندار یزد؛

عضو جدید شورای شهر زارچ معرفی شد


در یکصدو 26 امین جلسه شورای اسلامی شهر زارچ و با حضور فرماندار یزد،شهردار و اعضای شورای شهر زارچ، رضوان خوش اندام به عنوان عضو اصلی شورای شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار یزد امـــــــروز از زارچ، در پی درگذشت مصطفی ذاکری عضو فقید شورای اسلامی شهر زارچ، رضوان خوش اندام منتخب شهروندان زارچی در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار یزد ، بخشدار ،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زارچ معرفی شد.

فرماندار یزد در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه کرامت و قدردانی  از تلاش های اعضای شورا مردم را بزرگ‌ترین سرمایه نظام دانست و افزود: مدیران نمی‌توانند هیچ بهانه‌ای برای عدم توجه به رسیدگی به درخواست‌ها و حل مشکلات قانونی مردم داشته باشند. 

محمود شاکری شمسی درادامه خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر اعضای شورا با شهردار و مردم برای پیشرفت و آبادانی شهر زارچ شد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد رمز موفقیت در کارها را تعامل و وحدت عنوان کرد و افزود: باید در راه خدمتگزاری به مردم تلاش فراوانی داشته باشیم.

فرماندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های بخش زارچ خاطرنشان کرد: بخش زارچ از پشوانه فرهنگی غنی برخوردار بوده و شما باید با استفاده از این ظرفیت برای رشد و توسعه این بخش گام بردارید.

ابوترابی رئیس شورای اسلامی شهر زارچ نیز ضمن تبریک به خوش اندام به عنوان عضو پنجم شورا اسلامی این شهر اظهار امیدواری کرد وی با تلاش و تقوای الهی جهت توسعه و آبادانی شهر گام بردارد.

درپایان فرمانداریزد به همراه مسئولین و اعضای شورای شهر با حضور بر آرامگاه مرحوم ذاکری ضمن قرائت فاتحه از خداوند منان علو درجات را برای ان مرحوم خواستار شدند.

گفتنی است درابتدای این جلسه رضوان خوش اندام با ادای سوگند توفیق خدمت گذاری صادقانه به  مردم را از درگاه الهی خواستار شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار