Navigation Navigation

محتوا محتوا

در جلسه اداری بخشداری زارچ مطرح شد

فرماندار یزد:نباید خیرین را در انجام کار خیر؛ گرفتار پیچ‌وخم اداری کرد/جوکار: لزوم اولویت‌بندی و تمرکز اعتبارات؛بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام


فرماندار یزد با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیاردی خیرین زارچی در بخش‌های مختلف ابراز داشت: نباید خیرین در انجام کار خیر گرفتار پیچ‌وخم اداری شوند و هنر ما در سطح شوراهای شهر و روستا و مدیران اجرایی این است که زمینه را برای حضور آن‌ها فراهم کنیم.

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به همراه شاکری شمسی فرماندار یزد از پروژه‌های بخش زارچ بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار یزد امــــــروز از زارچ، به مناسبت هفته دولت، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار یزد از چند پروژه عمرانی بخش زارچ بازدید کردند.

در این بازدید که بخشدار زارچ و تنی چند از مدیران اجرایی این بخش حضور داشتند نحوه پیشرفت پروژه‌ها از نزدیک موردبررسی قرار گرفت.

در پایان این بازدید جلسه‌ای در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.

در این جلسه که حجت‌الاسلام دهقان امام‌جمعه زارچ نیز حضور داشت،ابتدا امیر صادقی مقدم بخشدار زارچ، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی انجام‌شده ارائه داد و گفت در هفته دولت 10 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 34 میلیارد ریال در سطح بخش به بهره‌برداری رسید.

اولویت‌بندی و تمرکز اعتبارات روی پروژه‌های نیمه‌تمام

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت و همدلی در بین مسئولان بخش زارچ را مناسب توصیف کرد و گفت: در سایه این وحدت، امورات مردم بهتر و زودتر انجام می‌شود.

محمد صالح جوکار با اشاره به زحمات فراوان برای تأمین بودجه استان اظهار داشت: یزد استانی است که قدر بودجه‌ها را می‌داند و آن را به هدر نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اولویت‌بندی و تمرکز اعتبارات روی پروژه‌های نیمه‌تمام بخش زارچ، ضرورت در نظر گرفتن فضای ورزشی، آماده‌سازی و واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دولتی را یادآور شد.

جوکار بافت تاریخی زارچ را فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: باید زمینه حضور بخش خصوصی فراهم و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکل مسکن مهر و جوانان زارچ اظهار امیدواری کرد با تشکیل جلسه‌ای در این خصوص هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

نباید خیرین را در انجام کار خیر گرفتار پیچ‌وخم اداری کرد

فرماندار یزد نیز در این جلسه بابیان این مطلب که در بخش زارچ اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: دولت می‌خواهد تا پروژه‌های نیمه‌تمام را همراه باهم و در یک‌زمان خاص به اتمام برساند اما با توجه به شرایط موجود امکان چنین کاری وجود ندارد.

محمود شاکری شمسی با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیاردی خیرین زارچی در بخش‌های مختلف ابراز داشت: نباید خیرین در انجام کار خیر گرفتار پیچ‌وخم اداری شوند و هنر ما در سطح شوراهای شهر و روستا و مدیران اجرایی این است که زمینه را برای حضور آن‌ها فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر زارچ خواستار رفع مشکل مسکن جوانان شد

رئیس شورای شهر زارچ هم خواستار تهیه طرحی از سوی میراث فرهنگی استان برای ساماندهی ساخت‌وسازهای اطراف میدان امام حسین زارچ شد.

ابو ترابی همچنین ایجاد ورودی در مسیر قنات تاریخی زارچ، بازگرداندن آمبولانس خیری اورژانس به محل قبلی، تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل مجموعه استخر دکتر کریمی و اقدام لازم در جهت رفع مشکل مسکن جوانان زارچ را خواستار شد.

در پایان این نشست نماینده زرتشتیان اله آباد زارچ، اختصاص 600 میلیون ریال بودجه برای آسفالت معابر لزوم توجه بیشتر به اماکن تاریخی ازجمله آب‌انبار، دخمه و آتشکده اله آباد را یادآور شد.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار