Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد

فرهنگیان یزدی در تمامی عرصه ها پیشتازند


پورشمسی گفت: معلمین و فرهنگیان یزد هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورشِ بینش ها و باورهای دانش آموزان بسیار موفق عمل کرده اند.

به گزارش یزد رسا؛ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش با تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: خوشبختانه مجموعه معلمین و فرهنگیان استان دارالعباده و دارالعلم یزد هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورشِ بینش ها و باورهای دانش آموزان بسیار موفق عمل کرده و رتبه های علمی و تعهد آنان موید این نکته است. 

وی ادامه داد: دانش آموزان یزد بیست و شش سال است که در کنکور سراسری پیشتاز هستند و این مرهون تلاش یکایک فرهنگیان استان است. 

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به جایگاه مهم "آموزش" و "پرورش" در جوامع تصریح کرد: در دنیای امروز میبینم که گاهی اوقات علم است که بشر را از مشکلات نجات می دهد. مثلاً ممکن است بیماری شیوع پیدا کند که علم بشر به آن احاطه داشته باشد و بتواند با واکسن و دارو با آن مقابله کند. اینجا نقش آموزش و علم آموزی مشخص می شود. 

این مقام مسئول با اشاره به شیوع بیماری کرونا ابراز داشت: گاهی اوقات جریانی پیش می آید که علم بشر برای آن پاسخی  نداشته و جوابگو نیست. درست مثل همین ماجرای شیوع بیماری کرونا، اما با یک بررسی در وضعیت امروز در کشوررهای درگیر می بینیم تمام کشورهایی که بینش‌ها و باورهای درستی داشته و به خانواده بها می دادند، در مواجهه با این چالش موفق تر بوده اند. اینجا  نیز نقش پرورش نمود پیدا می کند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لوح تقدیری که چند روز قبل دانش آموزان یزدی به واسطه پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور تهیه کرده و به امضای مدیرکل آموزش و پرورش یزد نیز رسیده بود، به سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد و ایشان نیز در مقابل از لطف دانش آموزان و فرهنگیان یزدی تقدیر کردند.

پورشمسی در پایان از مدیرکل آموزش و پروش استان یزد و همه همکاران به دلیل همکاری بسیار خوب با مجموعه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار